نماینده مردم رودبار در مجلس خبرداد:

جلسه مشترک مجمع نمایندگان و نماینده ولی فقیه برای ابقای هاشم نیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عطاء اله حکیمی در مراسم افتتاح ایستگاه دیجیتال شهر لوشان، که با حضور معاون عمرانی استانداری گیلان برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته در جلسه معارفه آقای رجبی فرماندار رودبار، آقای هاشم نیا سنگ تمام گذاشت و گفت: طی سالیان گذشته در حق شهرستان رودبار اجحاف شده است. وی، در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عطاء اله حکیمی در مراسم افتتاح ایستگاه دیجیتال شهر لوشان، که با حضور معاون عمرانی استانداری گیلان برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته در جلسه معارفه آقای رجبی فرماندار رودبار، آقای هاشم نیا سنگ تمام گذاشت و گفت: طی سالیان گذشته در حق شهرستان رودبار اجحاف شده است.

وی، در ادامه لوشان را یکی از شهرهای محروم رودبار معرفی کرد و افزود: به کارخانجات موجود در این شهر نگاه نکنید محرومیت در لوشان موج می زند.16814_225

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برای رفع مشکل آب شرب شهر لوشان ۸۰۰ میلیون تومان از مجموع اعتبارات آب شرب شهرستان به لوشان اختصاص یافت تا مشکل کم آبی در این شهر رفع شود.

وی با بیان اینکه، برای انجام اینکار سیاسی یا انتخاباتی فکر نمی کنم، ادامه داد: برای اختصاص بخشداری در لوشان از مجلس هفتم پیگیر هستم آن موقع حتی آقای جلوه بخشدار اسبق روزی دو بار به لوشان می آمد تا این امر محقق شود.

حکیمی متذکر شد: برای اختصاص بخشداری به لوشان تعهد نمودیم تا یک ساختمان برای ۵ سال بصورت رایگان در اختیار دولت بگذاریم و یک دستگاه خودرو برای بخشداری تهیه کنیم در آنصورت بحث بخشداری مهیا خواهد شد.

وی خواستار ایجاد بیمارستان در شهر لوشان شد و گفت: تبدیل درمانگاه لوشان را به یک بیمارستان کوچک ۲۰ تخت خوابی را از مسئولان امر خواستاریم.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی به پیگیری ها در خصوص وضعیت کارخانه سیمان لوشان پرداخت و گفت: کارخانه سیمان لوشان در مرحله واگذاری به بخش خصوصی است تا این مشکلات رفع شود.

وی به رایزنی های انجام شده برای حفظ استاندار گیلان اشاره کرد و ابراز داشت: طی جلسه مشترکی که شب گذشته بین مجمع نمایندگان استان گیلان و آیت الله قربانی برگزار شد، تصمیم گرفتیم تا آقای هاشم نیا استاندار گیلان حفظ شود.

منبع: زیتون خبر

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share