پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا - اخبار گیلان و ایران | پربازدیدترین و مخاطب‌ترین رسانه شمال
نودگرافی توهم جدید دشمن

از وطن فروشی تا تن فروشی؛ برهنگی و هرزگی حربه نامردانی مانند عمروعاص

نودگرافی نه تنها یک ناهنجاری بلکه یک جرم غیرقابل بخشش در ایران و تعرض به حریم خصوصی این جامعه است. برخورد قاطع پلیس فتا و دستگاه قضایی برای برخورد با عاملان داخلی اصلی و دامن زننده به این جریان ضروری است.

فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

موتور کراس قاچاق در لاهیجان کشف شد | متهم ۳۹ ساله در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف یک دستگاه موتور کراس 300 سی‌سی قاچاق در این شهرستان خبر داد و تأکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا در راستای کمک به اقتصاد کشور به‌صورت شبانه روزی در دستور کار پلیس قرار دارد. 

آقای آیت الله آل هاشم پاسخ دادند و اعلام کردند که حال من خوب نیست و ما به دره افتاده‌ایم

شرح حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور از زبان اسماعیلی و ماجرای گفتگو با شهید آل هاشم

اسماعیلی گفت: شهید مصطفوی که خلبان بالگرد حامل رئیس جمهور و فرمانده مجموعه هلی کوپتری بودند، به سایر بالگردها اعلام می‌کند که ارتفاع بگیریم و به بالای ابرها برویم و از بالای ابرها ادامه مسیر بدهیم.

نطق پایانی رئیس مجلس یازدهم قرائت شد؛

قالیباف: کارنامه روشن مجلس یازدهم | مردم بابت قصورها ما را حلال کنند

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم در حدود شرح وظایف و اختیارات، کارنامه روشنی به یادگار گذاشت از مردم خواست بابت قصورها آنها را حلال کرده و جهت عاقبت به خیری دعا کنند.

آخوندی که برای فوتبال جنگید و سینما را به جوانان توصیه کرد

در سوگ سید محمدعلی آل هاشم؛ «امام» هر روز مردم تبریز

آقا سیدمحمدعلی آل هاشم، یک آخوند بود، یک منبری، یک پیش‌نماز به سیره پدری. از آن منبری‌ها که حتی آقا محمدتقی که خود بیش از شش دهه نمونه آخوند مردمی‌ در تبریز بود در وصفش بگوید: «چون پدرم بود.»

زارع پور: دستگاه تلفن همراه همچنان تا ساعت ۷، ۸ شب روشن بودند

توضیح وزیر ارتباطات درباره نحوه پیدا شدن بالگرد رئیس جمهور

وزیر ارتباطات گفت: به سرعت تیم فنی ۳۰ نفره ای اعم از اپراتورهای ارتباطی و سایر نهادها و مسوولان مرتبط تشکیل دادیم و تمام زیرساخت‌های ارتباطی کشور و توانمندی‌های فنی را بکار گرفتیم که بتوانیم به تیم‌های امدادی کمک کنیم؛ در ابتدا توانستیم موقعیت اولیه را شناسایی کنیم و تقریبا محدوده مثلثی شکل به اضلاع ۷ کیلومتر در ۶...

تلویــزيـون