روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود نوشت:

احمدی​نژاد بایک پژو پارس وچهارماشین اسکورت درتهران ترددمی​کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روز پنجشنبه آقای محمود احمدی نژاد رئیس‌جمهور سابق را در خیابان‌های شمال تهران درحالی که با یک پژو پارس و چند خودروی اسکورت درحال سفر شهری بود.

13920510142641386918683به گزارش خبرنگار گروه “رسانه‌های دیگر” پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع امروزشنبه خود نوشت:

* خوانندگان روزنامه در تماس با ستون جهت اطلاع خبر دادند روز پنجشنبه آقای محمود احمدی نژاد رئیس‌جمهور سابق را در خیابان‌های شمال تهران درحالی که با یک پژو پارس و چند خودروی اسکورت درحال سفر شهری بود دیدند که به رسم همیشگی وانمود می‌کرد به ابراز احساسات کسانی که در خودروهای خود بودند پاسخ می‌د‌هد. جالب اینکه براساس همین خبر،‌ علاوه بر خودروی چراغ چرخان پلیس و پلیس موتورسوار، چندین نفر در ۴ خودرو احمدی نژاد را اسکورت می‌کردند. آقای احمدی نژاد در آغاز ریاست جمهوری خود در سال ۱۳۸۴ گفته بود فقط با یک پژوی ۴۰۵ رفت و آمد خواهد کرد!

* وزیر سیاحت مصر اعلام کرد روابط گردشگری با ایران به طور کامل متوقف شده است. به گزارش سایت روزنامه مصری الاهرام، هشام زعزوع، دلیل توقف روابط گردشگری با ایران را با مسائل امنیت ملی مصر در کنار مخالفت بخش‌هایی از جامعه مصر مرتبط دانست. وزیر سیاحت مصر ادامه داد: در دولت سابق مصر، با مقررات و چارچوب‌های معینی با بازگشت گردشگران ایرانی به مصر موافقت شد. به رغم اعمال محدودیت‌هایی بر گردشگران ایرانی در مصر، تهران با این مقررات و محدودیت‌ها موافقت کرد بطوری که بارها برنامه‌های توریست‌های ایرانی تغییر داده می‌شد و آنها تحت بازرسی‌های دقیقی قرار می‌گرفتند. الزعزوع اضافه کرد: گردشگری ایران به دلیل مشکلات سیاسی و امنیتی که برای مصر ایجاد می‌کند متوقف شده است. برخی از گروه‌های اسلامگرا مخالف گردشگران ایرانی‌اند که در رأس آنها سلفی‌ها هستند. آنها به دلیل گسترش تفکرات شیعه، اعتراض می‌کنند. وی تاکید کرد: دولت مصر به طور رسمی به وزارت گردشگری مصر دستور داده است تا اطلاع بعدی، ارتباطات گردشگری با ایران متوقف شود.

انتهای پیام/

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

Share