سردار سعید قاسمی در رشت:

لفظ جنگ ۸ساله ایران و عراق برای تضعیف کردن جهاد است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به تحولات و فتنه غرب و آمریکا در سوریه گفت: هدف اصلی آمریکا تضمین امنیت اسرائیل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : سردار سعید قاسمی در نخستین یادواره شهدای بی‌سیم‌چی و مخابراتی استان گیلان در مهدیه رشت با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: یادواره شهدا لبیک گفتن به فرامین رهبری و در ادامه راه شهدا است.

139111230002433

وی با اشاره به پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس، افزود: ایمان، اعتقاد و حضور داوطلبانه در دفاع مقدس رمز پیروزی رزمندگان بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به قدرت حزب‌الله لبنان در منطقه، تصریح کرد: ارتش حزب‌الله با پایه گذاری رزمندگان در لبنان جا افتاده و حزب‌الله امروز موفق شده موازنه قوا در صحنه نبرد با اسرائیل را تغییر دهد.

قاسمی با تاکید بر اینکه در دوره اصلاحات حرکات اصیلی که با پرچم اسلام انجام می‌شد را محو می‌کردند، گفت: لفظ جنگ هشت‌ساله ایران و عراق برای تضعیف کردن جهاد است و صحیحش آن است که ما هشت سال دفاع مقدس کردیم.

وی با اشاره به تحولات سوریه، افزود: آمریکا و غرب از هر قبیله و نژادی برای حضور در سوریه دعوت کرده‌اند، هدف اصلی آمریکا تضمین امنیت اسرائیل است.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه، فتنه فرهنگی دشمن جامعه را احاطه کرده است، تاکید کرد: امروز باید مراقب جنگ نرم دشمن باشیم.

وی جمهوری اسلامی را پیشتاز در صحنه‌های بین‌المللی دانست و افزود: ویژگی نبرد جمهوری اسلامی این بوده که فرمانده عقب نبرد نیست و همواره جلودار و هوشیار بوده است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه همه ما دست به دامان شهدا هستیم، گفت: اعتقاد به انقلاب و آرمان‌های شهدا ما را در برابر دشمنان اسلام شکست ناپذیر کرده است.

قاسمی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدای والامقام شاهد امنیت پایدار در مزر‌های کشور هستیم و نسل جوان باید با سیره شهدا آشنا شود.

وی با اشاره به نقش پیروی از آرمان‌های شهداء در موفقیت‌های جامعه، خاطرنشان کرد: با یادواره شهدا می‌خواهیم بار دیگر با شهداء بیعت کنیم و باید بدانیم دور شدن از آرمان‌های شهدا گمراهمان می‌کند.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: یادواره‌های شهدا زنده نگه داشتن دلاوری و رشادت‌های شهداست که باید استمرار داشته باشد و جامعه را از گزند جنگ نرم دشمن بیمه می‌کند.

Share