جعفرزاده : لزوم تسریع در ساخت راه آهن گیلان

به گزارش دیارمیرزا : مهندس غلامعلی جعفرزاده با اعلام اینکه حجم پروژه هایی که در دولت نهم و دهم در کشور و به ویژه در گیلان کلنگ زنی شد بخش زیادی مطابق برنامه نبود، افزود: زمانی می توان کشور را اداره کرد که برنامه و بودجه با هم تطبیق و همخوانی داشته باشند. وی همچنین به […]

به گزارش دیارمیرزا : مهندس غلامعلی جعفرزاده با اعلام اینکه حجم پروژه هایی که در دولت نهم و دهم در کشور و به ویژه در گیلان کلنگ زنی شد بخش زیادی مطابق برنامه نبود، افزود: زمانی می توان کشور را اداره کرد که برنامه و بودجه با هم تطبیق و همخوانی داشته باشند.

وی همچنین به پروژه های اساسی و مهم استان همچون راه آهن، سدها و سایر موارد اشاره کرد و اظهارداشت:  دولت نوید بهره برداری راه آهن قزوین – رشت را تا پایان دولت دهم داده بود که این امر میسر نشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت:  اگر تمامی منابع راه آهن گیلان تامین می شد این پروژه در دولت دهم به اتمام نمی رسید چون پروژه ها از حیث فنی تابع عقل و منطق خاصی است.

وی بر ضرورت تسریع ساخت پروژه های زیر بنایی استان به ویژه راه آهن تاکید کرد و افزود: این پروژه نقش مهمی در سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال ایفا خواهد کرد.

جعفرزاده با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجهی ویژه به پروژه های مهم استان داشته باشد، اظهارداشت: راه آهن از مطالبات و خواسته های دیرینه مردم گیلان است.

وی در ادامه با اعلام اینکه تغییر و تحول دولت ها نباید موجب کندی روند ساخت  پروژه ها شود، گفت: مدیران باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و هیچ پروژه ای نباید بر زمین بماند.

عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشور باید با یک راهبرد برنامه ای و هدفمند مدیریت شود تصمیم های مقطعی به کشور آسیب می رساند.

Share