التماس رسانه‌های اصلاح طلب برای کاندیداتوری هاشمی + تصاویر

به گزارش دیارمیرزا ، در روزهایی که نزدیکان هاشمی بازی ” می آید، نمی آید، شاید بیاید ” را در فضای رسانه ای کشور به راه انداخته اند، شاهد این هستیم که تقاضای رسانه های اصلاح طلب از آمدن هاشمی به حدی افزایش یافته است که با ورود به سال ۹۱ شخص هاشمی رفسنجانی جزء لاینفک صفحات این روزنامه ها شده است. گویی تنها راه نجات اصلاح طلبان شخص هاشمی است.

به گزارش دیارمیرزا به نقل از دانا ، در روزهایی که نزدیکان هاشمی بازی ” می آید، نمی آید، شاید بیاید ” را در فضای رسانه ای کشور به راه انداخته اند، شاهد این هستیم که تقاضای رسانه های اصلاح طلب از آمدن هاشمی به حدی افزایش یافته است که با ورود به سال ۹۱ شخص هاشمی رفسنجانی جزء لاینفک صفحات این روزنامه ها شده است. گویی تنها راه نجات اصلاح طلبان شخص هاشمی است.

پس از ورود به سال ۹۲ شاهد این بودیم که ویژه نامه روزنامه های اصلاح طلب تصویر هاشمی را به طور هماهنگ بر روی ویژه نامه خود درج کردند و رسما از هاشمی برای آمدن به میدان انتخابات دعوت کردند، اما با وجود اصرار پیوسته اصلاح طلبان هاشمی به خوبی می‌داند که پایگاه مردمی قابل توجهی ندارد و از سالن وزن‌کشی نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم، «سنگین وزن» بیرون نخواهد آمد

همچنین شنیده شده است شخصیت های مختلف ونام آشنای شکور از غروب جمعه در منزل  آیت الله هاشمی جمع شده اند . به گزارش انتخاب ؛ این افراد امشب با حضور در منزل آیت الله هاشمی از وی برای حضور در انتخابات دعوت کرده اند.

هنوز از نظر نهایی هاشمی خبری در دست نیست، اما «انتخاب» درصد است از نظرنهایی آیت الله کسب اطلاع کند.

 

در ادامه صفحات یک روزنامه های اصلاح طلب در هفته اخیر را مشاهده می کنید که تنها جزء لاینفک آنها شخص هاشمی رفسنجانی می باشد.

Share