کوچکی نژاد : به دولت اجازه سو استفاده سیاسی داده نمیشود

به گزارش دیارمیرزا : جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی امروز در جریان دیدار با تعدادی از مردم حوزه انتخابیه شهرستان رشت و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های آنان، به آغاز سفرهای دور چهارم دولت به استان‌ها از پنج شنبه گذشته که اولین استان سمنان بود، اشاره کرد. وی اظهار امیدواری کرد دور چهارم سفرهای استانی دولت، […]

به گزارش دیارمیرزا : جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی امروز در جریان دیدار با تعدادی از مردم حوزه انتخابیه شهرستان رشت و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های آنان، به آغاز سفرهای دور چهارم دولت به استان‌ها از پنج شنبه گذشته که اولین استان سمنان بود، اشاره کرد.

وی اظهار امیدواری کرد دور چهارم سفرهای استانی دولت، هم چون سفرهای قبلی رئیس جمهوری و هیات وزیران، کاری باشدنه سیاسی.

به گفته این فعال سیاسی، این شائبه وجود دارد که در پشت سفرهای استانی دولت دهم در ماه های پایانی عمر آن، یک سری بحث‌های سیاسی نهفته باشد و مجلس شورای اسلامی نیز دارد مراقبت می‌کند.

کوچکی‌نژاد ارم ساداتی تاکید کرد: ما انتظار داریم شورای نگهبان و دستگاه های بازرسی و نظارتی دقت کنند که اگر بحث‌های سوء استفاده از سیاسی در این سفرهای دولت وجود دارد به شدت برخورد کنند، به طوری که این سفر‌ها حالت سفرهای اول، دوم و سوم رئیس جمهوری را داشته باشد و فقط جهت خدمات رسانی به مردم باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که منظور شما اسفندیار رحیم مشائی است خاطر نشان کرد: حالا هر کدام از آقایان که همراه رئیس جمهوری هستند و بخواهند سوء استفاده کنند، به طور یقین هم در شهر‌ها با عکس العمل شدید مردم مواجه می‌شوند و نیز دستگاه های نظارتی مسئول هستند که این موارد را مورد پی گیری قرار دهند.

Share