پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گیلان با شرط معدل

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران گیلان از پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه خواهران با شرط معدل خبر داد. به گزارش دیار میرزا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو»در رشت، با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از تدابیر هوشمندانه امام راحل فراهم کردن زمینه تعلیم و تربیت برای قشری تاثیرگذار بود، تصریح کرد: […]

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران گیلان از پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه خواهران با شرط معدل خبر داد.

به گزارش دیار میرزا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو»در رشت، با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از تدابیر هوشمندانه امام راحل فراهم کردن زمینه تعلیم و تربیت برای قشری تاثیرگذار بود، تصریح کرد: مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در حال حاضر تحت اشراف و نظارت شورای عالی حوزه های علمیه در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری با راهبرد اصلی گسترش و فراگیر کردن آموزش علوم اسلامی و حوزوی، امکان تحصیل خواهران را در بیش از ۳۷۰ واحد آموزشی- تربیتی حوزوی در سراسر کشور فراهم کرده است.

وی افزود: پذیرش خواهران علاقمند در همه حوزه های علمیه گیلان از قبیل رشت، رودسر، صومعه سرا، انزلی، تالش و رودبار به صورت پاره وقت، حضوری و نیمه حضوری است.

معاون آموزشی حوزه های علمیه خواهران گیلان بیان داشت: ثبت نام و دریافت دفترچه علاقه مندان از طریق مراجعه به یکی از حوزه های نامبرده و یا سایت www.whc.ir است.

مهدوی گفت: جهت شرکت در این حوزه ها آزمون کتبی، شرایط سنی و نیاز به پیش دانشگاهی ندارد و علاقه مندان با شرط معدل و با داشتن دیپلم در هر رشته ای پذیرفته می شوند.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام تا آخر اسفندماه جاری است.

Share