کوچکی نژاد:اردوگاه اصلاح‌طلبان اقبال مردمی ندارد

به گزارش دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت جریان‌های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ اظهار کرد: با توجه به اشتباه بزرگ اصلاح‌طلبان در عرصه سیاسی کشور و نپذیرفتن قضاوت مردم و سرپیچی از این امر، مردم با تردید به آنها نگاه می‌کنند و تا […]

به گزارش دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت جریان‌های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ اظهار کرد: با توجه به اشتباه بزرگ اصلاح‌طلبان در عرصه سیاسی کشور و نپذیرفتن قضاوت مردم و سرپیچی از این امر، مردم با تردید به آنها نگاه می‌کنند و تا زمانی که این ذهنیت تغییر نکند با افول مواجه هستند.

وی بیشترین رقابت‌ اصلاح‌طلبان در انتخابات ۹۲ را درون‌گرا دانست و تصریح کرد: آنها نمی‌توانند وارد انتخابات شوند.

این مسئول با بیان اینکه خاتمی در اردوگاه اصلاح‌طلبان است، تصریح کرد: خاتمی به دلیل همراهی با فتنه‌گران باید پاسخگوی مردم باشد.

وی با تصریح بر اینکه مردم به اردوگاه اصلاح‌طلبان اقبال نشان نمی‌دهند، خاطرنشان کرد: آنها باید پاسخگوی مردم باشند.

کوچکی نژاد

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ۹۲ آرایش احزاب و شخصیت‌ها شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این دوره انتخابات سخت‌تر از دوره قبل شده است و مردم با حساسیت بیشتری به بحث انتخابات می‌پردازند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به رقابت داخل جبهه اصولگرایی اشاره کرد و گفت: ضلع جبهه پایداری و اصولگرا رقابت شدید دارند و ضلع دولت نیز در انتخابات حضور می‌یابد که به کاندیدای جبهه پایداری نزدیک می‌شوند.

وی افزود: شورای نگهبان باید دقت لازم و مواضع شفافی نسبت به فتنه و حزب منحل احزاب داشته باشد.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه از جبهه متحد اصولگرایان سه نفر در عرصه انتخابات حضور می‌یابند، تصریح کرد: تا اسفندماه امسال انتخاب‌ افراد همچنان ادامه دارد و مواضع انتخاباتی کشور راحت‌تر می‌شود.

وی از حضور «روحانی» در عرصه انتخابات خبر داد و یادآور شد: حضور روحانی فضای جدیدی را ترسیم کرده که اعضا، گروه‌های سیاسی و شخصیت‌ها نظر‌سنجی‌ها را انجام می‌دهند

Share