افتتاح پروژه های شهری لاهیجان با حضور استاندار و ندیمی

به گزارش دیار میرزا :همزمان با یازدهمین روز از دهه مبارک فجر ۱۹ پروژه عمران شهری با حضور مهندس کیهان هاشم نیا استاندار گیلان در لاهیجان به بهره برداری رسید. برای اجرای این طرح ها که شامل آسفالت معابر و خیابانها ، پیاده رو سازی ، افتتاح بلوار طرح های گردشگری بام سبز ، ساختمان […]

به گزارش دیار میرزا :همزمان با یازدهمین روز از دهه مبارک فجر ۱۹ پروژه عمران شهری با حضور مهندس کیهان هاشم نیا استاندار گیلان در لاهیجان به بهره برداری رسید.
برای اجرای این طرح ها که شامل آسفالت معابر و خیابانها ، پیاده رو سازی ، افتتاح بلوار طرح های گردشگری بام سبز ، ساختمان شهرداری ، آتش نشانی ، سالن ورزشی ، ساختمان سازمان حمل و نقل عمومی و معاونت عمران و خدمات شهری است ۱۹ میلیارد تومان اعتبار  هزینه شده است .

استاندار گیلان در آئین افتتاح و بهره برداری از این طرح ها گفت : داشتن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار سخت است زیرا باید جوابگوی بسیاری از مسایل و مشکلات مردم بود ودر جهت رفاه و آسایش آنان تلاش کنیم تا اینکه این کارها مقبول خداوند و رضایت مردم شود .

استاندار گیلان با اشاره باینکه استان گیلان در حال حاضر به یک کارگاه بزرگ کار تبدیل شده است اظهار داشت : ما و دیگر مسئولین در کنار توسعه و آبادانی کشور و استان ، افتخار می کنیم که در کنار ولی فقیه و مجتهد جامع الشرایط در این عصرکار می کنیم ودر راستای خوشحال کردن مردم قدم بر می داریم و هدف از این همه کار و تلاش را در واقع خوشحال نمودن ولایت می دانیم .
وی شرایط مدیریتی حاکم بر شهرستان لاهیجان را مثبت ارزیابی کرده و ابراز داشت : شرایط خوبی در لاهیجان در راستای وحدت میان مسئولین حاکم است و این امر باعث سرعت امور در این شهر شده است و با حفظ وحدت و یکدلی است که می توانیم چهره گیلان را متفاوتر از گذشته کنیم .
استاندار گیلان پی گیری مستمر ، توجه به نیازها ، شناخت از استان ، توکل بر خدا و اتکاء به مردم را از خصوصیت بارز مسئولین استان خواند و بیان داشت : مسئولین استان با این خصوصیت ها سطح مقام استان رادر تمامی بخش ها ی زیرساختی و توسعه ای در سطح کشور ارتقاء داده اند و تمامی تلاش و سعی ما این است که مدیریت نشات گرفته از اسلام را معرفی کنیم .
وی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت : راهپیمایی ۲۲ بهمن هرسال باشکوهتر از سال های دیگر برگزار می شود و امسال هم بگونه ای این روز را برگزار می کنیم که اعجاب جهانیان را برانگیزاند و باید به دشمنان اسلام و ایران اسلامی نشان دهیم که رهبرمان و مولایمان هیچگاه تنها نیست و همه ما با با اتحاد و وحدت در یک صف از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری دفاع و حمایت می کنیم .

در ادامه این جلسه ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت : به نعمت فجر انقلاب استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را بدست آوردیم و خدا را شکر می کنیم که ما را لایق داشتن چنین رهیر و نظامی کرده است .
وی افزود : انقلاب اسلامی انقلاب عدالت است و تمامی پیشرفت ها از آن همه است باید قدردان و شکرگذار خدا باشیم .

 

در ادامه این نشست محمد آقاجانزاده فرماندار لاهیجان گفت : در دهه ی فجر امسال ۹۰ پروژه با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در لاهیجان به بهره برداری رسیده است و این امر نسبت به سال گذشته در این زمان ۳۰ درصد رشد داشته است  .

 

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین صرفی پور امام جمعه شهرستان لاهیجان گفت : از زحمات دولت و مسئولین که در جهت عمران و آبادانی این شهرستان تلاش می کنند تشکر می کنم .
وی داشتن روحیه جهادی مسئولین را در کلیه امور تاکید کرد و افزود : کارگزاران نظام وظایف سنگینی دارند و باید با عشق به اسلام  ، عشق به رهبری و عشق خدمت به مردم رادر دل داشته باشند تا بتوانند جهادی عمل کنند .
گفتنی است : مهندس هاشم نیا به همراه جمعی از مدیران در بدو ورود به شهرستان لاهیجان با حضور در مزار شهدای این شهرستان با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت .

 


Share