اعلام حمایت۱۱ نماینده مجلس شورای اسلامی از رییس سازمان چای

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی، از تثبیت مدیریت رئیس سازمان چای کشور حمایت کردند. به گزارش “لاهیگ”، در این نامه که روز چهارشنبه به امضای یازده نماینده مجلس شورای اسلامی رسیده است، خطاب به وزیر جهاد کشاورزی آمده است: همان‌طوری که مستحضرید، وضعیت چای و چایکاران در این […]

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی، از تثبیت مدیریت رئیس سازمان چای کشور حمایت کردند.
به گزارش “لاهیگ”، در این نامه که روز چهارشنبه به امضای یازده نماینده مجلس شورای اسلامی رسیده است، خطاب به وزیر جهاد کشاورزی آمده است: همان‌طوری که مستحضرید، وضعیت چای و چایکاران در این چند سال اخیر مناسب نیست و کشاورزان چایکار احتیاج به حمایت بیشتر مسئولین محترم دولتی دارند.


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه نامه خود به صادق خلیلیان متذکر شده‌اند: به‌نظر ما آقای مهندس علی محرر ـ رئیس محترم سازمان چای کشور ـ که فردی مؤمن، مطلع و متخصص در امر چای است، با همه محدودیت‌ها و مضائقی که وجود دارد، پیگیری و فعالیت‌های زیادی در بهبود وضعیت چای دارد و انتظار است در جهت تثبیت مدیریت ایشان و عدم تغییر مدیریت چای اقدام لازم مبذول گردد.
گفتنی است، این نامه به امضای محمدمهدی رهبری املشی (رودسر و املش)، مهرداد بائوج لاهوتی (لنگرود)، محمدحسین قربانی (آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر)، حسن تأمینی لیچائی (رشت)، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌‌آبادی (رشت)، جبار کوچکی‌نژاد ارم‌ساداتی (رشت)، حسن خسته‌بند (بندر انزلی)، حمیدرضا خصوصی ثانی (صومعه‌سرا)، صفر نعیمی رز (آستارا)، عطاء الله حکیمی (رودبار) و محمدرضا خان‌محمدی خرمی (ابهر و خرم‌دره) رسیده است.

Share