گفتگوي اختصاصي ديارميرزا به مهندس جعفرزاده ايمن آبادي:

مسئولان نباید در مقابل سوء استفاده تبلیغاتی از نام شهدا بی تفاوت باشند

اختصاصی دیارمیرزا : خوب نیست انسان باد به پرچم باشد و در زمان اوج اصلاحات بعنوان یک دوم خردادی تندرو در شبکه سراسری حاضر شده و با سخنگوی وقت شورای نگهبان برای دفاع از وابستگان به غرب دفاع نماید وامروز بدلیل کم رنگ شدن فضای اصلاحات پرچم اصول گرائی بدوش بکشد

اختصاصی دیارمیرزا: در پی استقبال چشمگیر مردم از سخنرانی مهندس جعفرزاده نماینده مردم شریف رشت در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی  ما را بر آن داشت تا با ایشان گفتگوی اختصاصی در خصوص صحبت هایشان در مجلس شورای اسلامی در روزچهارشنبه بیست و هفتم دی ماه سال جاری بمناسبت حضور رئیس جمهور  انجام دهیم و ایشان نیز در اولین تماس ما  بسیار گرم و با روی خوش از ما استقبال کردند که جا دارد در ابتدای این مصاحبه از ایشان تشکر وی‍ژه ای انجام بدهیم .

دیار میرزا:آقای جعفرزاده اسم شما در لیست اعلامی ناطقان روز چهارشنبه اعلام نشده بود چه شد که شما صحبت کردید ؟

بسم الله الرحمن الرحیم

قبل از هر چیز از شما تشکر می کنم که این فرصت را برای من محیا کردید تا بتوانم ازطریق پایگاه خبری  دیار میرزا با مردم خوبم گفتگو کنم  در مورد سوالتان باید عرض کنم که در آنروز بنده ثبت نام کرده بودم اما قرعه بنامم در نیامد که با لطف یکی از نمایندگان  مجلس شورای اسلامی که دقایقی از وقت خویش را به من داده بودند توانستم حرف های مردم خوب استان و شهرم را به اطلاع عموم برسانم .

دیار میرزا: آقای مهندس از صحبت های شما درمجلس استقبال چشمگیری شد حتی خیلی از نمایندگان بعد از سخنرانی شما بسمت تان آمدند و از شما تشکر کردند نظرتان چیست؟

بنا به تکلیف و عهدی که با شهدا بسته بودم موارد درد دل مردم را مطرح کردم وحجم تماس ها ی تلفنی وپیامک ها و ایمیل ها وپوشش های خبری حکایت از درست بودن این  اقدام دارد واین مطالب از آن حیث مورد مقبولیت قرار گرفت که بنده وقت قابل توجهی برای شنیدن درد دل مردم وحضور در محافل مختلف مردمی اختصاص می دهم . و فکر میکنم دقیقا خواست ملت اجرا شد

دیار میرزا: بعضی ازمسئولان و صاحب نظران  معتقدند که نباید مشکلات را علنی و دربین مردم اعلام کرد مثل بیکاری جوانان ؟

قطعا از فرد یا افرادی که در کسوت مسئولیت های خطیر کشوری حضور دارند و فرزندان آنان خودروهای بنز چند صد میلیون تومانی سوار ند و مانور می دهند  نمی توان انتظار داشت که برای  جوان  جویای کاری  که فاقد یک پول توی جیبی مختصر برای گذران زندگی  و تامین هزینه اولیه دانشگاهش هست دفاع  کند  آنها به راحتی وامهای چند میلیاردی دریافت می کنند  و با زور وقلدری  آنرا تسویه نمی نمایند در عین حال جوان ما برای گرفتن وام ازدواج باید روزها و ساعت ها وقت بگذارد و آخرش هم جواب وامش منفی خواهد بود از آنها  انتظار دفاع از ملت نیست خداوند را شاکرم سابقه بعضی از اینها آنقدر سنگین است که با موضع گیری های غیر خدایی راه به جائی نخواهند برد و خوب نیست انسان باد به پرچم باشد و در زمان اوج اصلاحات بعنوان یک دوم خردادی تندرو در شبکه سراسری حاضر شده و با سخنگوی وقت شورای نگهبان برای دفاع از وابستگان به غرب دفاع نماید وامروز بدلیل کم رنگ شدن فضای اصلاحات پرچم اصول گرائی بدوش بکشد .نماینده مردم باید پیگیر مطالبات همان مردمی باشد که خالصانه به او رای داده اند  نه اینکه جیره خوار دولتی ها باشد.

1جعفرزاده

دیار میرزا:آقای مهندس با توجه به اینکه  شما سخنگوی فراکسیون ایثارگران  مجلس هستید  نظرتان درخصوص اختصاص اعتبار لازم برای برگزاری  یادواره شهدا چیست؟ 

  بنظر من هیچ کاری در استان وکشور واجب تر از امور شهدا نیست آنها برای حفظ اصول ولایت واسلام رفته اند واگر این از خود گذشتگی نبود ما هم الان نبودیم بنابراین حالیه وظیفه داریم مطابق توصیه ورهنمود امام راحل ومقام معظم رهبری یاد آنها را زنده نگه داریم . بایست اعتبار لازم در خصوص برگزاری هر چه بهتر مراسم آنها از سوی نهاد های ذی ربط تخصیص یابد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه  افزود: از طرفی نهایت دقت باید صورت پذیرد که استفاده از نام شهدا برای تبلیغات فردی نباشد که اگر اینطور باشد که متاسفانه شواهد امر گواه بر این سوء استفاده هاست ، همگان وظیفه دارند که در مقابل این سوء استفاده ها ی تبلیغاتی بایستند واز انجام آن ممانعت بعمل آورند که سکوت در اینگونه موارد اصلا جایز نیست وبنظر بنده نوعی خیانت به شهدا است و قطعا خود شهدا هم از این امر ناراضی هستند.

دیار میرزا:   آقای مهندس سخن آخر شما ؟

 خوب است بجای برگزاری تبلیغاتی یادواره شهدا وبنر کردن عکس شهدای مظلوم دفاع مقدس ، عکس شهدا عمل نکنیم و به پاسداشت خون شهدا صرفا برای رضای خدا و شهدا وامام شهدا صحبت کنیم ودل به این دنیای کوچک نبندیم و بنا به وصیت شهدا پشتیبان ولایت مطلقه فقیه باشیم تا آسیبی به این کشور نرسد . انشاا…….

Share