دیروز در نماز جمعه لاهیجان صورت گرفت؛

خداحافظی امام جمعه لاهیجان از مردم این شهر

حامد رنجبر خطیب جمعه با اعلام این مطلب که خطبه امروز آخرین نماز جمعه بنده در لاهیجان است افزود:از سال ۸۰ تا به امروز توفیق داشتم که ۱۱ سال درخدمت مردم لاهیجان باشم که درارتباط با این موضوع چند نکته را خدمت دوستان نمازگذار عرضه میدارم.

حجت الاسلام والمسلمین حامد رنجبر در نماز جمعه این هفته با مردم لاهیجان خداحافظی کرد و اعلام کرد: از این به بعد در رابطه با مسائل شرعی و احکامی با مردم لاهیجان در ارتباط خواهم بود.

به گزارش دیار میرزا  به نقل ازپایگاه خبری لاهیجان ، در خطبه دوم نماز عبادی – سیاسی جمعه لاهیجان، حجت الاسلام والمسلمین حامد رنجبر با بیان اینکه این آخرین حضورش در نماز جمعه لاهیجان به عنوان امام جماعت است، افزود: نماز یک موهبت الهی است و درجه ایمان مسلمانان را زیاد می کند.

وی افزود: نماز جمعه هم سیاسی  است و هم عبادی و امام جمعه هم امام جمع می باشد که وظیفه آن ایجاد ظرفیت و افزایش آن است.

امام جمعه لاهیجان یادآور شد: از سال ۱۳۸۰ مسئولیت امام جمعه را قبول کردم و در حاصل این ۱۱ سال خدمت چیزی جز خاطرات خوش نبود.

.

خداحافظی حجت الاسلام رنجبر1

.

خداحافظی حجت الاسلام رنجبر3

.

خداحافظی حجت الاسلام رنجبر

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر ادامه داد: در این سال ها نسبت به جمعیت حرف اول را می زدیم و در دیدار شورای سیاست گزاری ائمه جمعه با رهبر معظم انقلاب نیز، لاهیجان جزو شهرهای برتر گیلان در برگزاری نماز جمعه بود.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه جریانات سیاسی نقشی در کنار رفتن بنده نداشتند، افزود: تمام نقص های این دوره ۱۱ ساله برای شخص بنده بوده و موفقیت ها نیز از آن امام عصر (عج) می باشد.

وی با بیان اینکه دلیل بنده برای کنار رفتن از امام جمعه لاهیجان، تکمیل معنویت و تأمین منافع دینی و احساس کردن تکلیف است، گفت: بنده همانطور که در سال ۸۰ احساس تکلیف کردم و آمدم هم اکنون احساس تکلیف می کنم و برای “تکمیل معنویت و تأمین منافع دینی و احساس کردن تکلیف” در قم ساکن خواهم شد کما اینکه یک سالی است که برای انجام این امور به قم رفت و آمد می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر اعلام کرد: امام جمعه جدید لاهیجان همانطور که دیشب بر بنده ابلاغ شد از استان لرستان ( حجت الاسلام والمسلمین صرفی پور ) می آید و بنده نیز از این به بعد در نمازهای جمعه حضور پیدا خواهم کرد و به عنوان مبلغ دینی به فعالیت خواهم پرداخت.

وی در پایان گفت: مارا از دعای خیر خود فراموش نفرمایید.

Share