فروش ویژه واحدهای صنفی؛

اجرای نمایشگاهی به وسعت ایران در گیلان

رئیس اتاق اصناف گیلان گفت: در این طرح که با نام «نمایشگاهی به وسعت ایران» برگزار خواهد شد، واحدهای صنفی استان نیز با همان قیمت های نمایشگاهی اجناس خود را خواهند فروخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، برپایی هرگونه نمایشگاه تخصصی همراه با فروش و نیز برگزاری نمایشگاه بهاره با توجه به شیوع بیماری کرونا و آسیب‌های وارده به اصناف در پی تعطیلی‌های مکرر ممنوع می باشد.

جلال الدین محمد شکریه رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی با حضور روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان رشت و نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت  گفت: معتقد هستیم که هر واحدصنفی باید یک نمایشگاه باشد و با توجه به شرایط امروز تلاش کردیم این ایده، جامه عمل بپوشد.

وی به هماهنگی‌های انجام شده بین اتاق اصناف و سازمان صمت در جهت ایجاد امکان فروش ویژه در روزهای پایانی سال در واحدهای صنفی اشاره و تصریح کرد: امیدواریم صاحبان کسب و کار با دریافت کمترین سود ممکن در این طرح همکاری گسترده‌تری داشته باشند.

شکریه درخصوص نحوه نظارت بر واحدهای صنفی شرکت کننده در این طرح به همکاری بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت و بسیج اصناف اشاره کرد و گفت: با بررسی دقیق فاکتورهای خرید، قیمت‌های فروش ویژه در این واحدها مورد نظارت قرار گرفته تا حقوق مصرف کنندگان رعایت شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان تأکید کرد: در این طرح که با نام «نمایشگاهی به وسعت ایران» برگزار خواهد شد، واحدهای صنفی با همان قیمت‌های نمایشگاهی اجناس خود را خواهند فروخت.

شکریه ادامه داد: شرط موفقیت این نمایشگاه ارائه کالاهای باکیفیت مطلوب و تفاوت معنادار تخفیف‌ها برای جلب رضایت مصرف کنندگان است.

وی از نصب پوستر «نمایشگاهی به وسعت ایران» بر روی واحدهای صنفی شرکت کننده در این طرح جهت اطلاع مردم خبر داد.

Share