درگیری لفظی مدیرعامل داماش با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان :

رهنما:عابدینی را نمی‌شناسم/عابدینی:ایشان فرمانبر افراد دیگری است و برای آنها مدیریت می‌کند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جدال لفظی مدیر عامل داماش با آقای رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان که از چند روز پیش آغاز شده بود مارا بر آن داشت با این دو مدیر ورزشی مصاحبه ای انجام دهیم .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا درپی صحبت های جنجالی چندروز گذشته امیر عابدینی درباره وضعیت باشگاه داماش گیلان که گفته بود : ” از تغییر نام پگاه به داماش ۵ سال می‌گذرد ولی جالب است آقایان می‌گویند، نمی‌دانیم مالک باشگاه داماش کیست. مطالبی که عنوان می‌کنند، نشان می‌دهد که آقایان بر اساس ضابطه انتخاب نشده و با لابی و رفاقت مسئولیت گرفته‌اند. مدیرکل استان اصلا نمی‌داند مدیرکلی به چه معنا است. از زمانی که داماش را تحویل گرفته‌ایم، ۴ استاندار تغییر کرده‌اند.

در این چند سال داماش ۸ میلیارد بدهی برجای گذاشته که بیش از ۴ میلیارد آن برای شهرام قویدل مالک قبلی داماش است. مقداری از سازمان لیگ پول گرفتیم، مبلغی هم بابت ترانسفر علیرضا جهانبخش و محمد آبشک دریافت کردیم. از استانداری درخواست ۲۰۰ میلیون پول کردیم که پاسخ دادند بضاعت نداریم. ما از معاون وزیر ناراحتیم، چون اگر معنای استانداری را می‌دانست چنین مدیرانی انتخاب نمی‌شدند.”

111

به همین دلیل تحریریه دیارمیرزا بر آن شد که مصاحبه ای با آقای رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان داشته باشد و پاسخ او را درباره اظهارات آقای عابدینی جویا شود.
مدیرکل ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت :
من در راستای توسعه و رشد ورزش استان و مخصوصا فوتبال که یکی از ۴۸ هیئت ورزشی حوزه کاری من و همچنین یکی از ۱۵۰ رشته ی ورزشی استان است تلاش شبانه روزی انجام میدهم و در اندازه توان و ظرفیت های قانونی به تیم فوتبال داماش برای رفع بحران کمک کرده و می کنم و به اظهارنظرهای آقایان مدیر توجه ای ندارم و از طریق هیئت فوتبال کارها را پیگری می کنم و همه می دانند من در ورزش بزرگ شده ام و رزومه ی کاری من مشخص است و کسانی که با ورزش بزرگ شده اند باید خود پاسخ دهنده ی اظهارات خودشان باشند.و بدانند جامعه ی ورزش به شدت در مقابل انها عکس العمل نشان خواهد داد.

من به آقای عابدینی و مصاحبه های ایشان توجه نمی کنم و آقای عابدینی از زبان من مطلبی بیان می کند و خودش پاسخ می دهد و در شان من نیست که پاسخ او را بدهم و مطمئن هستم مردم فهیم رشت حتی فوتبالی ها جواب او را خواهند داد.شما می توانید درباره ی من و نحوه ی مدیریتم از بزرگان ورزشی استان مثل آقای رسول حقدوست,فردین معصومی,حامد زیگساری و حتی بچه های سپیدرود سوال کنید و ببینید که انها چه می گویند.

من در ورزش بزرگ شده ام و بیشترین افتخارات را کسب کرده و عضو تیم ملی , قهرمان ایران و جهان و مربی تیم ملی بوده ام و درمورد سابقه کاری خودم باید بگویم که کار خود را از کارشناسی اداره آغاز کرده ام و بعد از آن به معاونت اداره و همچنین ریاست و حال مدیرکلی ورزش و جوانان رسیده ام.

مدرک تحصیلی من فوق لیسانس تربیت بدنی است و مهمتر از همه بومی این استان هستم. عده ای که حتی یک شورت ورزشی نپوشیده اند و به ورزش چسبیدند و ورزش که خود بزرگ بوده آنها را بزرگ کرده است نمی توانند درباره ی من اظهار نظر کنند.

من در حوزه ی فوتبال , مدیران باشگاه ها را نمی بینم و رئیس هیئت را می شناسم و نظرات تخصصی او را بررسی می کنم و از هیاهوی افراد قدمی عقب نخواهم نشست و حقوق کارمندان اداره ی خود را به هیچ کس نمی دهم و کمک من به فوتبال در حوزه ی وظایف قانونی صرفا به هئیت فوتبال است

تلاش من ارتقای کل فوتبال استان است ,چون خواسته و دستور استاندار محترم گیلان این موضوع است و بدانید که جامعه ی ورزش و مردم فهیم گیلان پشتیبان مدیران لایق خواهند بود.

به همین دلیل خبرنگار  دیارمیرزا بر آن شد که مصاحبه ای تلفنی با آقای عابدینی داشته باشدو جواب او به صحبت های آقای رهنما را به اطلاع خوانندگان محترم برساند .

عابدینی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت :

آقای عابدینی که در ابتدای امر حاضر به دادن هیچگونه پاسخی نسبت به صحبت های های مدیرکل ورزش و جوانان استان نبود , گفت: پاسخ من به صحبت ایشان فقط سکوت خواهد بود و من قضاوت را برعهده افکار عمومی خواهم گذاشت.

اما در نهایت تصمیم به صحبت گرفتتند و اظهارات زیر را بیان کرد:ایشان فرمانبر افراد دیگری است و برای آنها مدیریت می کند و من در مقابل کسی که بر اساس قانونمندی و طی ضابطه به منصب مدیریت نرسیده است سکوت خواهم کرد.و اگر آقایان مسئول هستند براساس مسئولیت پاسخ دهند و بدانند بنده دیگر در داماش هیچ نقشی ندارم و بنده قبلا از مدیرعاملی باشگاه استعفا داده ام و سه ماه از تاریخ استعفاء من می گذرد, و دیگر هیگونه مسئولیتی در قبال استان , مردم , و تیم داماش ندارم.

من نمی توانم با مسئولین بجنگم و حتی آقای اژه ای دادستان محترم کشور حرفها و دغدغه های من را متوجه نشد و حتی یک ریال هم به من پرداخت نکرد.

چرا باید من پاسخگوی افرادی باشم که امروز بر منصب مدیریت نشسته اند و هیچ کاری انجام نمی دهند.

من در سال ۱۳۶۰ یعنی ۳۲ سال پیش در این مملکت مسئولیت کلان داشته ام ولی امروز هیچ کس احترام مرا نگه نمی دارد.

اینکه امروز نوپایه هایی می آیند و این حرف ها را می زنند و هیچ درک موضوعی ندارند ,براساس رابطه آمده اند و مدیر شده اند,و شما بدانید قطعا بعدها این موضوع مشخص خواهد شد.

و حتی انها اجازه نمی دهند من در برنامه ی تلویزیونی سکو که برنامه ی مردم است نه یک شخص , حرف دلم را بزنم.درحالیکه شما و همه ی مردم دیشب در برنامه ی نود دیدید که وقتی کسی معترض موضوعی است اجازه دفاع و بیان موضوع به هر دو طرف داده می شود ولی مدیران استان یک طرفه حرف می زنند.

و اینکه مدیری بعد از پست گرفتن ,چهره و زنگ تلفنش تغییر می کند , گویای خیلی چیزهاست.آنها مدیریت را فدای امیال شخصی خودشان می کنند و حق ندارند از مدیریت دفاع کنند و حتی حق ندارند باتوجه به ضعف هایی که دارند مدیریت کنند.آن مدیری که می گوید من طبق تمام توان و دستور مافوق خود عمل کرده و می کنم و تنها دوجلسه برای رفع مشکل داماش گذاشته است و سر جلسه سوم به علت اینکه پاسخی برای بازیکنان نداشت در جلسه حضور نیافته است را مدیر میدانند ؟

ان آقا پشت سر من به بازیکنان می گوید اگر عابدینی نباشد ما به داماش کمک میکنیم بدانند من دیگر در داماش نیستم .

Share