روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان؛

برای ماندگاری باشگاه سپیدرود سرتان را به دیوار بکوبید

باید تردید نکنیم که برای هر کار بزرگی بی گمان نیازمند سرانگشتان تدبیری هستیم تا اینگونه فرافکنی ها و تشویش ها و نگرانی های ناخواسته به سوی هواداران روانه نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان با ارسال بیانیه ای به دیارمیرزا نسبت به اظهارات سید امیر فرحسینی از پیشکسوتان ورزش گیلان واکنش نشان داد.

در بیانیه آمده است:

برای این همه هوادار پرشور که در بحرانی ترین شرایط از تیم ریشه دار سپیدرود حمایت همه جانبه دارند، اگر سرتان را به دیوار بکوبید کارمهمی انجام نداده اید.
در هنگامه عرضه باشگاه سپیدرود به بخش خصوصی که مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان خبر واگذاری آن را رسانه ای کرد، فرحسینی معاونت پیشین ورزش و تندرستی آموزش و پرورش در تحلیلی گفته که باشگاهی را با ۱۰ میلیارد و یا ۴ تا ۵ میلیارد تومان بدهی کدام آدم عاقلی خریداری خواهد کرد ،عملا از ناکافی بودن دانش خود در باره میزان بدهی باشگاه و تنگناهای برون رفت از این بحران سخن گفته و سپس تاکید کرده که به گفته فردوسی پورباید سرم را به دیوار بکوبم.
اینکه یک کارشناس ورزش داشته های آماری اش درباره یک باشگاه بزرگ با ده ها هزار هوادار از چنین فرافکنی و تشویشی برخوردار باشد و آنگاه بر این تحلیل نادرست از علی کریمی و افشین ناظمی و بیات بعنوان مالکان باشگاه نام ببرد، همگی گواه آن دارند که براین اینگونه نگرش باید تدبیری نو در انداخت تا برآیند آن راهی جز کوبیدن سربه دیوار باشد.
یادمان نرفته که در برهه های گذشته عده ای بارها و بارها اداره کل و هیات فوتبال استان را به زد و بند با فرد و افرادی برای فروش باشگاه متهم کردند که اکنون هم گویا برای این کار بزرگ و ارزشمند برغم همگانی کردن فروش باشگاه و ایجاد بستری امن در کاربردی کردن و اوج گرفتن آن، بواقع سنگ لای چرخ می گذارند.
باید تردید نکنیم که برای هر کار بزرگی بی گمان نیازمند سرانگشتان تدبیری هستیم تا اینگونه فرافکنی ها و تشویش ها و نگرانی های ناخواسته به سوی هواداران روانه نشود، هوادارانی که در انتظار می مانند تا کارآزموده های ورزش با کمترین اشتباه بیشترین سود را به جامعه هدف برسانند.
اساساً برای موفقیت در پروژه های بزرگ این ضرورت وجود دارد که دانش آموخته های آن عرصه همه داشته های علمی خود را برای مشاوره و اتخاذ بهترین راهبردها بکارگیرند و بواقع کاری کارشناسی ارایه دهند که برآیند نگرش شان بهبود روش ها و نتیجه مطلوب باشد.
لازم به ذکر می‌باشد که از سوابق درخشان جنابعالی در اموزش و پرورش استان که از یاد نرفته است بیشتر بپردازید ممنون میشویم.
سخن آخر اینکه باید بپذیریم دولت برابر قانون حمایت مالی اش را از تیم های ورزشی برداشته و راه را برای ورود سرمایه گذار باز گذاشته است، پس بهترین کار آن است که علاقه مندان به تیم هایی چون سپیدرود با آرامش و مشاوره های دلسوزانه زمینه را برای موفقیت روزافزون این تیم های ریشه دار و بااصالت فراهم آوردند.

Share