سرپرست پلیس راهور گیلان در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد

سرنشین سوزوکی مدیرکل پزشک قانونی گیلان بود | چاله‌های زیاد و روشنایی ناکافی زیرگذر رشتیان

سرپرست پلیس راهور گیلان با بیان اینکه خودروی سوزوکی متعلق به مدیرکل پزشک قانونی استان گیلان بود، یادآور شد: زیر گذر رشتیان از نقاط پر خطر است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست راهنمایی و رانندگی استان گیلان در مورد حادثه تصادف امروز در زیر گذر شهید رجایی رشت به دیارمیرزا گفت: زیر گذر شهید رجایی دچار چاله های متعددی است که ناشی از حفره های آب زیر زمینی است و به سطح آسفالت منتقل می شود و چشمه های متعددی در آن نقطه قرار دارد که سبب ایجاد چاله‌های زیاد شده است.

سرهنگ طالبی با اشاره به اینکه شهرداری رشت برای رفع این مشکل اقداماتی را انجام داده است، افزود: از جمله کارهایی که شهرداری برای رفع چاله های زیر گذر انجام داد، نصب تجهیزاتی مانند پمپ آب، دستگاه مکش برای هدایت آب بوده است اما چون این وضعیت مداوم است، سبب شده که آسفالت در آن نقاط خاصیت خود را از دست بدهد و چاله های متعددی ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه مردم از وضعیت حادثه خیز زیرگذر ناراحت هستند، اظهار کرد: علت بیشتر تصادفات در زیر گذر رشتیان چاله‌ها و عدم روشنایی لازم است.

طالبی با بیان اینکه در تصادفات صورت گرفته به شهرداری نقش تقصیر می دهیم، افزود: متاسفانه وجود روشنایی ناکافی سبب می شود که رانندگان دید کافی برای تردد نداشته باشند.

سرهنگ طالبی در مورد تصادف امروز در زیر گذر شهید رجایی نیز اظهار کرد: تصادف امروز به علت عدم کنترل راننده ماشین ام وی ام بود که متاسفانه نتوانست خودروی خود را کنترل کند و از لاین خود به لاین مخالف پرواز کرد و سبب آسیب دیدگی دو خودرو دیگر نیز شد و هم خود راننده ام وی ام و هم راننده پراید ۱۳۲ مصدوم شدند.

سرپرست پلیس راهور گیلان با بیان اینکه خودروی سوزوکی متعلق به مدیرکل پزشک قانونی استان گیلان بود، یادآور شد: متاسفانه مدیر کل پزشک قانونی استان به همراه راننده خود صدمه دیدند و به بیمارستان پورسینا منتقل شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه زیر گذر رشتیان از نقاط پر خطر است، گفت: از شهرداری خواستیم که به روشنایی و سایر مشکلات این منطقه رسیدگی کند.

دانلود

Share