هرندی در گفتگو با دیارمیرزا:

با کاندیدا شدن اسماعیل شاد موافق نیستم | بهتر است الماسخاله کارش را در هیات فوتبال ادامه بدهد

پیشکسوت فوتبال گیلان گفت: با حضور آقایان ناظمی، فرحسینی و الماسخاله در انتخابات موافق هستم اما بنظرم بهتر است که بگذارند آقای الماسخاله کارش را ادامه بدهد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امید هرندی در گفتگو با دیارمیرزا، در خصوص انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان گیلان با بیان اینکه تغییر مهره‌ها نمی‌تواند در عملکرد هیأت فوتبال گیلان تأثیرگذار باشد، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی فراوان کشور سبب شده است که دست هیأت فوتبال خالی باشد و تا زمانی که این اتفاق بیفتد کاری نمی‌توانید بکنید.

سرمربی اسبق داماش گیلان گفت: آقای الماسخاله تا آنجایی که می‌توانست زحمت خودش را کشیده است البته خوشحال هستم از اینکه افراد فوتبالی خود را کاندیدا کردند.

وی اظهار کرد: آقای ناظمی سال‌ها در فوتبال گیلان کار کرده و هم‌اکنون مدیرعامل تیم سپیدرود است و آقای فرحسینی نیز سال‌ها در آموزش و پرورش زحمت کشیده‌اند اما با کاندیدا شدن آقای شاد موافق نیستم زیرا ایشان تجربه کافی در خصوص مدیریت در هیأت فوتبال را ندارند و فقط مدتی مدیریت باشگاه پگاه را در اختیار داشتند و با همین عقبه می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، بنابراین بنده موافق حضور ایشان نیستم.

این پیشکسوت فوتبال گیلان گفت: با حضور آقایان ناظمی، فرحسینی و الماسخاله در انتخابات موافق هستم اما بنظرم بهتر است که بگذارند آقای الماسخاله کارش را ادامه بدهد، البته اگر کاندیدای دیگری می‌آمدند شاید نظر من چیز دیگری بود.

وی ادامه داد: به نظرم آقای ناظمی به کار خودشان در سپیدرود ادامه دهد بهتر است زیرا سپیدرود نیز وضعیت بحرانی‌ دارد و نتایج بدست آمده سپیدرود برای این کادرفنی و مدیری مثل افشین ناظمی مناسب نیست و باید بهتر کار کنند تا بتوانند پرچم رشت را بالا ببرند.

سرمربی اسبق تیم داماش گیلان گفت: به نظرم کادرفنی فعلی هیأت فوتبال گیلان به خوبی کار خودشان را انجام می‌دهند اما از حضور افشین ناظمی و امیر فرحسینی در این انتخابات نیز حمایت می‌کنم زیرا آنها نیز در این فوتبال بودند و لیاقت آن را دارند که حداقل در این انتخابات کاندید شوند ولی ای کاش تعداد بیشتری در این انتخابات کاندیدا می‌شدند.

هرندی همچنین در گفتگو با دیارمیرزا ادامه داد: ای کاش مدیران فوتبالی بیشتری در انتخابات شرکت کنند زیرا ریاست هیأت فوتبال باید برای کسانی باشد که مدیریت باشگاه‌ها برعهده داشتند مانند آقای زهرابی که سال‌ها مدیر باشگاه‌ها و کارخانه‌های مختلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه ریاست هیأت فوتبال کار آسانی نیست و کار بزرگی است، گفت: فردی که رییس هیأت فوتبال است باید زحمت زیادی بکشد زیرا نوک تیز پیکان همه به سوی آنهاست و باشگاه‌ها همه از رییس هیأت فوتبال انتظار دارند و تا به مشکلی بر می‌خورند می‌خواهند باشگاه را تحویل شما بدهند و همه جور فشار بر روی این فرد است.

این پیشکسوت فوتبال گیلان اظهار کرد: اینطور فکر نکنیم که آقای الماسخاله نشسته و راحت کار می‌کند، نه اینطور نیست آقای الماسخاله فوتبالیست خوبی بود و دو دوره تجربیات خوبی به عنوان رییس هیأت فوتبال به دست آورده است.

هرندی ادامه داد: بنده نیز به آقای الماسخاله انتقاد دارم ولی در این برهه و با این کاندیدای موجود، به نظرم آقای الماسخاله در این سمت ماندگار شود.

Share