سیدکاظم دلخوش در همایش مادران آسمانی مطرح کرد:

ساماندهی مزار شهدا در صومعه سرا | تصویب افزایش ۲۵ درصدی حقوق خانواده شهدا

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامیبا بیان اینکه شش بار پشت تریبون مجلس از بیکاران صحبت کردم، گفت: برای حل مشکل اشتغال باید مانند آن بسیجی که از اول انقلاب داشتیم و آن بسیجی که داعش را نابود کرد،بسیج اشتغال تشکیل دهیم و این طرح را پیگیری می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدکاظم دلخوش در همایش مادران آسمانی که در تالار فرشتگان شهر صومعه سرا، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، اظهار کرد: آرامش و آسایش خود را مدیون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه صومعه سرا بیش از پانصد شهید دارد، گفت: هرزمان بحث ایثارگران و خانواده شهدا در مجلس مطرح می شود همه نمایندگان مشتاق هستند که به خانواده ایثارگران و شهیدان حمایت نمایند.

دلخوش با اشاره به اینکه اخیرا بحث لایحه جامع ایثارگران و حقوق خانواده شهدا در مجلس مطرح شد، تصریح کرد: افزایش ۲۵ درصدی حقوق خانواده شهدا تصویب شد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد مزار شهدا در صومعه سرا را ساماندهی کردیم، گفت: سعی کردیم از امکانات استفاده کنیم تا شان شهدا را حفظ نماییم.

وی همچنین افزود: ساماندهی مزار شهدا در صومعه سرا بخوبی انجام شده است و شاید برخی از شهرها از صومعه سرا در این زمینه عقب تر باشد.

دلخوش افزود: سال گذشته که به خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم که ایشان فرمودند “من از جوانان تحصیل کرده بیکار خجالت می کشم” که این فرمایش نشان می دهد که باید به فکر اشتغال باشیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شش بار پشت تریبون مجلس از بیکاران صحبت کردم، گفت: برای حل مشکل اشتغال باید مانند آن بسیجی که از اول انقلاب داشتیم و آن بسیجی که داعش را نابود کرد، بسیج اشتغال تشکیل دهیم و این طرح را پیگیری می کنیم.

وی گفت: دولت امروز از از جیب ملت می خورد و هزینه جاری کشور بسیار بالاست که متاسفانه هرسال نیز به این هزینه جاری افزود می شود.

دلخوش با اشاره به اینکه منابع درآمدی کشور ۴ یا ۵ مورد است، گفت: وابستگی به نفت باید در کشور کاهش یابد.

وی ادامه داد: تبصره ۱۷ و ۱۴ که در زمینه اشتغال است بهترین فرصت برای ایجاد اشتغال برای خانواده شهدا و ایثارگران است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: آماده ایم هر مزار شهیدی نیازمند ساماندهی است آن را آماده نماییم.

گفتنی است این همایش به همت ستاد برگزاری مادران آسمانی و با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان برگزار شد.

Share