واکنش امام جمعه فومن به کتک خوردن بانوی دستفروش توسط مامور شهرداری

اعمال قدرت به هر طریقی ناپسند است/بخاطر اشتباه یک نفر نباید گفت کل مجموعه بیمار است/نتیجه اقدامات با خاطیان به سمع مردم برسد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام جمعه فومن اعمال قدرت به هر طریقی را ناپسند خواند و تصریح کرد: برخورد ناپسند را کسی قبول ندارد و فرماندار هم دستور برخورد با افراد خاطی را داده است و این مساله جای شکر دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام صفوی در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان فومن، ایام صفر را از مهمترین وقایع اسلام خواند و گفت: مردم ایران با حضور پر شور خود در ایام اربعین حق اهل بیت را ادا کردند.۸۱۳۶۴۳۳۷-۶۰۳۹۱۱۸

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن، امام جمعه این شهرستان با بیان اینکه امروز به علت ازدحام جمعیت مرز مهران بسته شده گفت: مسئولان کشور ایران و عراق امکانات را برای سالهای اینده پیش بینی و فراهم کنند زیرا این جمعیت هر سال افزایش می باید.

صفوی رمز پیروزی در حوزه اقتصاد را حمایت از تولید داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: امروز وزیر خارجه می گوید تحریم اثر ندارد و رهبری هم گفته بود که امریکا خیانت کار است.

امام جمعه فومن افزود: چرا علی رغم تحریم ها با آنها نشست برگزار کردید؟! گفتگو با آنها بی فایده بوده و آنها هرگز تحریم را بر نمی دارند.

صفوی به برخورد زننده مامور سد معبر شهرداری فومن با یک بانوی دستفروش اشاره و گفت: اولا اشتباه یک فرد را نباید به پای همه‌ی تشکیلات قرار دهیم و بخاطر یک اشتباه نباید گفت کل مجموعه بیمار است.

وی تکریم ارباب رجوع را الزامی خواند و گفت: سد معبر همیشه تلخ و بحث برانگیز بوده است و خیابان ۴ دی به بازاری مبدل شده بود.

امام جمعه فومن اعمال قدرت به هر طریقی را ناپسند خواند و تصریح کرد: برخورد ناپسند را کسی قبول ندارد و فرماندار هم دستور برخورد با افراد خاطی را داده است و این مساله جای شکر دارد.

وی افزود: سد معبر همیشه تنش زا بوده اما تکریم ارباب رجوع یک وظیفه است و نباید ترک شود.

صفوی بر ضرورت بررسی ابعاد موضوع تاکید کرد و افزود: نتیجه اقدامات هفته دیگر به سمع مردم برسد.

گفتنی است یک از بانوان دستفروش توسط مامور سدمعبر شهرداری فومن سیلی می خورد که انتشار فیلم این واقعه موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شده است.

Share