واکنش ها به انتصاب یک فرد غیربومی ادامه دارد

کوچکی نژاد: با هماهنگی یکدیگر به پدیده شوم و غیراخلاقی ورود مدیران غیربومی در استان پایان دهیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کوچکی نژاد از «محسن ضیایی» رئیس جمعیت هلال‌احمر خواست تا هر چه سریع‌تر جلوی حکم انتصاب مدیر مازندرانی برای تصدی در هلال‌احمر گیلان را بگیرد و خاطرنشان کرد: بنده به عنوان خدمتگزار مردم اجازه نمی‌دهم حق مردم گیلان ضایع و مدیران وارداتی وارد این استان شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , جبار کوچکی‌نژاد  با انتقاد از انتخاب مدیر غیربومی برای جایگزینی مدیرعامل فعلی جمعیت هلال‌احمر گیلان اظهار کرد: مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گیلان در حال تغییر بوده و می‌خواهند یک مدیر غیربومی را جایگزین وی کنند.kochaki_4625-10
وی تغییر و تحول را حق دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: امیدواریم این تغییرات در راستای خدمات‌دهی به مردم باشد و انتظار می‌رود در صورت تغییر مدیریتی، از نیروهای بومی و متخصص در گیلان استفاده کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه انصاف نیست از استان دیگری مدیر غیربومی وارد گیلان شود، افزود: این تغییر به هیچ‌عنوان به نفع مردم گیلان نیست.

وی جمعیت هلال‌احمر را یک دستگاه کاملا تخصصی دانست و گفت: نیروهای هلال‌احمر در حوادث غیرمترقبه و طبیعی باید سریعاً وارد عمل شوند و مدیری که هیچ اطلاعی از گیلان ندارد چگونه می‌تواند به مردم خدمات‌دهی کند.

کوچکی‌نژاد یکی از وظایف نمایندگان را نظارت بر انتصابات عنوان کرد و یادآور شد: استاندار گیلان وظیفه دارد مراقب باشد به نیروهای بومی ظلم نشود و اگر به کمک نمایندگان نیاز دارد باید سریعاً اعلام کند.

وی ادامه داد: روزی که برخی از مدیران کل غیربومی را در گیلان منصوب کردند بسیاری از آقایان با هم معامله می‌کردند و امروز نیز نوبت به هلال‌احمر این استان رسیده و فردا ممکن است دستگاهی دیگر مدیر غیربومی داشته باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس، استاندار را مقصر اصلی انتصابات غیربومی می‌دانم و بعد وزیر و مدیر مستقر در سازمان کشوری را.

وی با تصریح بر اینکه در صورت ورود مدیر غیربومی برای جمعیت هلال‌احمر گیلان مشکلات زیادی ایجاد می‌شود، متذکر شد: انتخاب مدیر غیربومی جفا به نیروهای توانمند استان به‌ویژه نیروهای هلال‌احمر است.

کوچکی‌نژاد افزود: از مردم، نخبگان گیلان و نماینده ولی فقیه در این استان می‌خواهم برای یک بار هم که شده با هماهنگی یکدیگر به پدیده شوم و غیراخلاقی ورود مدیران غیربومی در استان پایان دهند.

وی از «محسن ضیایی» رئیس جمعیت هلال‌احمر خواست تا هر چه سریع‌تر جلوی حکم انتصاب مدیر مازندرانی برای تصدی در هلال‌احمر گیلان را بگیرد و خاطرنشان کرد: بنده به عنوان خدمتگزار مردم اجازه نمی‌دهم حق مردم گیلان ضایع و مدیران وارداتی وارد این استان شود.

قرار است علیرضا خصوصی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گیلان جای خود را به یکی از مدیران مازندرانی دهد که این مسئله موجب عکس‌العمل و انتقادهای شدید برخی نمایندگان گیلان شده است.

tel final1

Share