واکنش دو تن از نمایندگان گیلان به انتصاب سرپرست هلال احمر گیلان

جعفرزاده: مدیر وارداتی نمی خواهیم/ ولی پور به خانه ات برگردد/لاهوتی:در صورت معارفه هرگونه همکاری مسدود خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا انتصاب «مهدی ولی پور» به عنوان یک فرد غیربومی به عنوان سرپرست جدید هلال احمر استان گیلان واکنش دو تن از نمایندگان استان را در برداشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا انتصاب «مهدی ولی پور» به عنوان یک فرد غیربومی به عنوان سرپرست جدید هلال احمر استان گیلان واکنش دو تن از نمایندگان استان را در برداشته است.

جعفرزاده: مدیر وارداتی نمی خواهیم/ ولی پور به خانه ات برگردد/ از این توهین به مردم گیلان به سادگی نخواهیم گذشت

jafarzade_0414در همین زمینه غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفتگو با اعتدال شمال با انتقاد شدید از انتصاب یک فرد غیر بومی برای مدیریت هلال احمر گیلان گفت :بنده از مدیریت مدیرعامل هلال احمر گیلان در طول این سالها  راضی بوده و هستم  ولی وقتی نظر مجموع نمایندگان بر تغییر است  ما هم همراهی خواهیم کرد  ولی به شرط اینکه یک مدیر بومی اینجا منصوب شود  بنده بارها گفتم گیلان نیاز  به مدیران وارداتی ندارد و این توهین به شعور مردم گیلان است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت : از مدیر ارشد استان هم همیشه در خواست کردیم با  انتصاب مدیران غیر بومی مخالفت کند وی گفت : این دهن کجی هلال احمرهزینه سنگینی را برای دبیرکل و مجموعه هلال احمر ایجاد می کند.

متاسفانه بعضی وزارتخانه ها و سازمانها فکر می‌کنند این فاصله زمانی بین دو تا مجلس هر کاری دلشان می خواهند می توانند انجام دهند و گمان می کنند چون  نمایندگان جدید نیامدند و نمایندگان قدیم مشغولند تا مجلس معارفه شود ، می توانند از خلا زمانی استفاده کنند و گل بزنند آنها بدانند، تصور شان تصور باطلی است. من قول می دهم که هزینه سنگینی از این بابت هلال احمر خواهد پرداخت.

جعفرزاده تصریح کرد : به این آقای مازندرانی توصیه می کنم به استان خودش برگردد شک نکنید که مجموع نمایندگان برخورد شدید خواهند کرد برای اینکه درس عبرتی بشود برای دیگران .

منتخب مردم رشت در مجلس دهم صراحتاً خطاب به مدیر عامل  هلال احمر کشور گفت : ما چهار سال در این مسندیم و چهار سال با آنها برخود خواهیم کرد هلال احمر اگر بخواهد این خطا را انجام دهد چهارسال زیر ذره بین خواهد بود و مدیرش قطعاً نمی تواند کار کند قطعا ما به رئیس جمهور شکایت خواهیم کرد و گلایه خودمان را به رئیس جمهور خواهیم رساند و این توهین به مردم گیلان را به سادگی  نخواهیم گذشت.

وی گفت : اخیراً در یکی از بانکهای گیلان همین اتفاق افتاده و مدیرش را شبانه برداشتند و از اصفهان آوردند هر کدام از اینها خانه هایشان در استان نباشد باید برگردند

وی در پایان گفت : قبلاً مدیران غیر بومی هزینه سنگینی را پرداخت کردند این آقا که ظاهراً سابقش بسیار پایین است !  این را داشته باشد اینجا برایش جای خیلی بزرگی ست.  و من از استاندار تقاضا می کنم که مانع این تودیع و معارفه بشود و این جلسه برگزار نشود و اگر این جلسه برگزار شود اعلام جنگ نمایندگان گیلان و هلال احمرخواهد بود.

lahootia)
لاهوتی : استاندار گیلان مراتب اعتراض شدید نمایندگان را به رییس جمعیت هلال احمر برساند

در این زمینه مهرداد لاهوتی تنها ساعاتی قبل از انتصاب مهدی ولی پور در گفتگو با گیل خبر , بشدت از تعیین سرپرست برای جمعیت هلال احمر استان گیلان انتقاد کرده است و در همین راستا تاکید کرد که برابر رایزنی های صورت گرفته با اقای دکتر ضیایی و استاندار گیلان قرار بود تا از نیروهای مومن،ارزشی وکاری گیلان برای تصدی مدیرعاملی جمعیت هلال احمر استفاده شود که ظاهرا اقایان خلاف گفته خویش عمل کردند و فردی را از استان مازندران جهت این کار در نظر گرفته اند که با وجود نیروهای با سابقه در گیلان جهت تصدی این مسئولیت به هیچ وجه اینکار قابل پذیرش نبوده و انتظار است تا استاندار گیلان که همواره بر رشد نیروهای بومی تاکید داشته و دارند مراتب اعتراض نمایندگان را به رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برساند و مانع از معرفی سرپرست جدید شوند زیرا در صورت معرفی زمینه هرگونه همکاری با جمعیت هلال احمر مسدود خواهد شد.

tel final1

Share