جعفرزاده در مراسم افتتاح پروژه ملی بازآفرینی بافت فرهنگی تاریخی رشت

آقای آخوندی به شهر رشت شهر اولین ها و بهترین ها خوش آمدید/گیلان امروز در یکی از بهترین دوران مدیریت خود به سر می برد/توسعه گیلان نیازمند توجه بیشتر وزراست

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت:هم اکنون فضای دوستی و تعامل در گیلان جاری است و استان برای پیشرفت به توجه بیشتر وزرای دولت نیازمند است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مراسم افتتاح پروژه ملی بازآفرینی بافت فرهنگی تاریخی رشت با درود به روان پاک امام راحل و شهدای انقلاب و مدافع حرم اظهار کرد:از تلاش های شهرداری رشت , شورای شهر ,مدیریت استانداری و تمام دست اندرکاران این پروژه قدردانی می کنم.IMG_1146

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,نماینده مردم رشت در ادامه خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت:آقای آخوندی به شهر رشت شهر اولین ها و بهترین ها خوش آمدید.

جعفرزاده با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی برای پیشرفت رشت و گیلان همواره پاسخگوی نمایندگان بوده و از هیچ تلاشی دریغ نکرده است اظهار کرد:اگر امروز راه آهن گیلان وضعیت خوبی دارد و آزادراه قزوین رشت نیز بخشی از آن به بهره برداری رسیده بابت توجهات شخص وزیر است.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد راه آهن قزوین-رشت – انزلی و آستارا و همچنین آزادراه رشت قزوین در دوران آخوندی به بهره برداری برسد و مشکلات مسکن مهر رفع شود.

نماینده مردم رشت با قدردانی از مدیریت دکتر نجفی گفت:گیلان امروز در یکی از بهترین دوران مدیریت خود به سر می برد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان افزود:هم اکنون فضای دوستی و تعامل در گیلان جاری است و استان برای پیشرفت به توجه بیشتر وزرای دولت نیازمند است.

tel final1

Share