انتخابات 1400:

نامی: ارتش عقبه من است | اصولگرا هستم ولی مستقل آمده ام

یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: من با شعار «نظم و قانون در سایه مکارم اخلاق» آمده ام تا دولت مقتدر و منضبط تشکیل دهم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از ایسنا، سرتیپ محمدحسن نامی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران هستم، اظهار کرد: برای چهار سال آینده برنامه متفاوت دارم و ۶۴ برنامه آماده کرده ام. ۶ برنامه برای سال اول و مخصوصا شش ماه اول دارم تا تعادلی در مورد وضعیت معیشتی مردم ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: من نیروهای مسلح را می شناسم. ایران در بعد دفاعی و نظامی و امنیتی در رده اول غرب آسیا است. هواپیمای بدون سرنشین آمریکا توسط سامانه سوم خرداد هدف گرفت که این ناشی از قدرت دفاعی نیروهای مسلح ما است. پیش  از این نیز هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را در خاک خود بر زمین نشاندیم. اینها نشان قدرت دفاعی کشور است.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری همچنین تصریح کرد: قرار بود بر اساس سند ۱۴۰۴، سایر شاخص ها هم در راستای شاخص های دفاعی و نظامی حرکت کنند. من از توانمندی نیروهای مسلح اطلاع دارم و معتقدم که باید از این توانمندی ها در راستای بهبود شاخص های اقتصادی استفاده کرد.

نامی درباره فعالیت انتخاباتی خود گفت: اعتقاد دارم تا زمانی که همه نامزدها مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفته اند، نباید ستادی ایجاد کرد و نامی از افراد کابینه آورد. من قبل از تایید صلاحیت توسط شورای نگهبان، کار تبلیغاتی انجام نمی دهم. من مستقل وارد انتخابات شده ام اما به لحاظ تفکر اصولگرا هستم.

وی افزود: کشور ثروتمند است ولی باید از این ثروت استفاده کرد. در دولت من زنان، خانواده و جوانان جایگاه ویژه ای خواهند داشت. نباید جوانان مشکلی برای تامین مسکن داشته باشند. باید نگاه جدیدی به زنان داشت.

نامی در پاسخ به این پرسش که آیا با احمدی نژاد برای ثبت نام هماهنگی کرده اید، اظهار کرد: چه نیازی هست با احمدی نژاد صحبت کرده باشم. من فرد مستقلی هستم که عقبه من ارتش است.

وی در پایان گفت: من با شعار «نظم و قانون در سایه مکارم اخلاق» آمده ام تا دولت مقتدر و منضبط تشکیل دهم. بی نظمی در ارکان اداری کشور ایجاد شده که باید آن را اصلاح کرد.

Share