فرمانده سپاه ناحیه رودسر؛

محرومیت‌زدایی از وظایف سپاه پاسداران است

سرهنگ پاسدار اسماعیل حسنی با بیان اینکه سازمان بسبج در عرصه‌های عمرانی، محرومیت زدایی، اقتصادی کمک کار همه نهادها و ارگان‌ها است، افزود: سپاه رقیب هیچ ارگان و نهادی نیست و در شرایط‌های حاد با استفاده از ظرفیت‌های اصلی بسیج، کمک کار همه رده‌ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده سپاه ناحیه رودسر محرومیت‌زدایی و کمک به محرومین جامعه را یکی از وظایف بسیج سازندگی سپاه پاسداران دانست.

سرهنگ پاسدار اسماعیل حسنی که بمناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد با گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی، اظهار کرد: ۱۷ اردیبهشت سال ۷۹ بنا بدستور رهبر معظم انقلاب اسلامی نهاد مقدس بسبج سازندگی در سپاه پاسداران تاسیس شد که دامنه و گستره خدمت‌رسانی بسیار وسیعی دارد و شامل همه اقشار مردم و بسیجیانی که برای روستا و شهرستان و استان و کشور خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سازمان بسبج در عرصه‌های عمرانی، محرومیت زدایی، اقتصادی کمک کار همه نهادها و ارگان‌ها است، افزود: سپاه رقیب هیچ ارگان و نهادی نیست و در شرایط‌های حاد با استفاده از ظرفیت‌های اصلی بسیج، کمک کار همه رده‌ها است.

حسنی با بیان اینکه امر خدمت‌رسانی هر چه بهتر در بحث سیل و برف و شرایط بحران و حتی شرایط امنیتی و سخت همیشه بسیج کمک کار جامعه است، تصریح کرد: بسبج در بحث ساخت مسکن، آبرسانی و واکسیناسیون دامی در غالب عرصه‌های بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی نقش برجسته‌ای دارد.

وی با اشاره به کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بحث نهضت کمک مومنانه و مقابله با ویروس کرونا، گفت: با شیوع کرونا سپاه و بسبج از همه ظرفیت‌ها برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه استفاده کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر از برگزاری همایش سازندگی و تجلیل از جهادگران و گروه‌های جهادی برتر در شب عید فطر خبر داد و افزود: یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی اردوی جهادی کمک به نشائ برنج و برداشت چای در بخش‌های مختلف شهرستان و شروع مرمت جاده‌ی گوره خانی شوئیل و اهدای نمادین ۲۹ هزار ماسک به مناطق محروم اشکور و کمک به اجرای واکسیناسیون ویروس کرونا در سطح شهر توسط بسیجیان آموزش دیده گروه جهادی را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده اعلام کرد.

Share