جمال عرف بیان کرد:

داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری حداکثر با یک همراه برای ثبت‌نام حضور یابند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور، ما صرفاً از خود داوطلب و نهایتاً یک نفر همراه پذیرا هستیم و نمی‌توانیم مانند دوره‌های قبل شاهد حضور تعداد زیادی از همراهان باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور درباره ثبت‌نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که از فردا آغاز می‌شود، اظهار داشت: ان‌شاءالله ثبت‌نام از داوطلبین از فردا به‌مدت پنج روز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۸ انجام خواهد گرفت. امیدواریم این دوره نیز مانند دوره‌های قبلی، افرادی که در خود شرایط را می‌بینند و خصوصاً بعد از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و تأکید ایشان، کسانی که خود را حائز شرایط برای حل مسائل و مدیریت کلان کشور می‌دانند ثبت‌نام کنند و سایر مراحل نیز توسط شورای محترم نگهبان انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی کشور، ما صرفاً از خود داوطلب و نهایتاً یک نفر همراه پذیرا هستیم و نمی‌توانیم مانند دوره‌های قبل شاهد حضور تعداد زیادی از همراهان باشیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره برنامه این ستاد برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی حین فرایند ثبت‌نام گفت: ما تمامی موارد بهداشتی را در نظر گرفته‌ایم و کاربران ما فاصله دومتری دارند و در دو طبقه سالن برای ثبت‌نام انجام خواهد شد. افرادی که برای ثبت‌نام نیز مراجعه می‌کنند بر اساس نرم‌افزار ماسک مورد بررسی قرار خواهند گرفت و اگر بیماری داشته باشند اجازه ورود به سالن داده نمی‌شود

Share