سخنگوی جبهه اصلاحات گیلان در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

جبهه اصلاحات گیلان به هیچ عنوان وارد فرآیند انتخاب لیست نشده است

کیان پوررهنما، سخنگوی جبهه اصلاحات استان گیلان اظهار کرد: تاکید می‌نمایم که اعضای جبهه اصلاحات گیلان تا این زمان به هیچ عنوان وارد فرآیند انتخاب اعضای لیست، مصاحبه و ارزیابی کاندیداهای محترم نشده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کیان پوررهنما، سخنگوی جبهه اصلاحات استان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به اینکه بعضا در برخی رسانه‌های استان گیلان و صفحات مجازی، مطالبی در مورد حضور افراد مختلف در لیست اصلاح طلبان استان مشاهده می‌شود، تأکید کرد: به عنوان سخنگوی جبهه اصلاحات استان گیلان عرض می‌کنم که جبهه اصلاحات استان گیلان در حال تکمیل هیئت رئیسه، تشکیل کمیته‌های تخصصی و تدوین برنامه‌های مدنظر است.

وی ادامه داد: فرآیند بررسی و انتخاب کاندیداهای این جبهه پس از تشکیل کمیته‌ها آغاز خواهد شد و قطعا از ملاک‌های اصلی قرارگرفتن اسامی افراد در لیست این جبهه نزدیکی مواضع و اعتقاد به برنامه‌هایی است که در کمیته‌های تخصصی به تصویب می‌رسد.

پوررهنما همچنین افزود:  با توجه به ردصلاحیت تعداد زیادی از ثبت‌نام کنندگان انتخابات شوراها از جمله تعدادی از اعضای احزاب اصلاح طلب استان، جبهه اصلاحات گیلان تاکید دارد که بررسی صلاحیت‌ها در چارچوب‌های قانونی انجام شود و شرایط مناسب جهت حضور بیشتر مردم خصوصا جریان‌های سیاسی فراهم گردد.

سخنگوی جبهه اصلاحات استان گیلان در پایان اظهار کرد: تاکید می‌نمایم که اعضای جبهه اصلاحات گیلان تا این زمان به هیچ عنوان وارد فرآیند انتخاب اعضای لیست، مصاحبه و ارزیابی کاندیداهای محترم نشده است.

Share