طی مراسمی صورت گرفت؛

معارفه روسای سازمان‌های بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان گیلان

سرهنگ علی رفاهتی به سمت رئیس سازمان بسیج فرهنگیان و سروان حامد حبیب‌زاده به سمت مسئول بسیج دانش آموزی استان گیلان منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ علی رفاهتی به سمت رئیس سازمان بسیج فرهنگیان و سروان حامد حبیب‌زاده به سمت مسئول بسیج دانش آموزی استان گیلان منصوب شدند.

محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آیین با اشاره به ارتباط دوسویه آموزش و پرورش و سپاه استان اظهار داشت: با وجود شیوع کرونا در بیش از یکسال گذشته بسیاری از برنامه‌های مشترک مانند: کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی به صورت برخط برگزار شده و خانواده‌ها هم در این برنامه همراهی نزدیکی با ما داشته اند.

وی با اشاره به آموزش دانش آموزان در بستر شاد خاطرنشان کرد: بسیاری از فعالیت‌های پرورشی با همکاری بسیج دانش آموزی در تولید محتوا انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تبیین نقش ساحت‌های مختلف در سند تحول بنیادین اظهار داشت: بسیاری از برنامه‌های تعاملی آموزش و پرورش طیف وسیعی از اقشار مختلف مردم و سازمان‌های مختلف را در بر می‌گیرد.

رحمتی با اشاره به جایگاه رفیع آموزش و پرورش در جامعه خاطرنشان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت یک نهاد فراجناحی است که به گروه و دسته خاصی تعلق ندارد و تمام همّ و غم ما رشد دانش آموزان در جنبه‌های مختلف علمی و معرفتی است.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ حسن حبیبی، رییس سازمان بسیج فرهنگیان گیلان تجلیل و سرهنگ علی رفاهتی به عنوان رییس جدید این سازمان معرفی شد.

همچنین با تقدیر از زحمات سرهنگ علی رفاهتی که پیش از این ریاست سازمان بسیج دانش آموزی گیلان را برعهده داشت، سروان پاسدار حامد حبیب زاده به عنوان رییس جدید این سازمان، معرفی شد.

Share