رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان تشریح کرد:

اعمال محدودیت‌های تردد بین شهری در گیلان به مناسبت عید فطر

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از محدودیت تردد بین شهری در گیلان به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از محدودیت تردد بین شهری در گیلان به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر شرایط ناپایدار این بیماری در استان به منظور پیشگیری از شدت یافتن شیوع آن و جلوگیری از ورود ویروس تغییر یافته به گیلان، پلیس از ورود و خروج خودروهای با پلاک غیربومی در تعطیلات آخر هفته به مناسبت عید فطر جلوگیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ماهیت محدودیت‌های تردد ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا جلوگیری از ورود و خروج غیرضروری بین استانی و شهری برای کاهش و قطع زنجیره انتقال این بیماری است، افزود: از ساعت ۱۴:۰۰ روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت علاوه بر ممنوعیت ورود و خروج به گیلان، تردد بین شهری نیز دارای محدودیت خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با تاکید بر اینکه ورود و خروج وسائط نقلیه در تعطیلات عید سعید فطر به گیلان شامل محدودیت‌های تردد بین شهری نیز خواهد بود، تصریح کرد: تردد خودروها از شهرهایی که بر اساس رنگ‌بندی اعلامی از سوی وزرات بهداشت دارای شرایط زرد، قرمز و نارنجی هستند به سایر شهرهای این چنینی ممنوع بوده و متخلفان توسط دوربین‌ها رصد و اعمال قانون خواهند شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی در انجام وظیفه محوله در خصوص اعمال قانون خودروهای غیربومی و الزام به برگشت آن‌ها به شهرهای خود اقدام خواهد کرد.

سرهنگ طالبی اذعان داشت: رانندگان متخلف بر اساس وضعیت رنگ‌بندی در شهرهای با وضعیت قرمز یک میلیون تومان و شهرهای نارنجی و زرد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

وی در پایان از شهروندان خواست، به اخبار غیررسمی و غیرمرتبط در خصوص‌عدم اعمال قانون ترددهای بین شهری توجه نکرده و در کاهش ویروس کرونا یاریگر پلیس و کادر درمان باشند.

Share