مدیر امور آب و فاضلاب تالش خبر داد؛

از توسعه شبکه آبرسانی شهر تالش تا رفع نوسانات آب شرب روستای گیسوم

نوسانات آب آشامیدنی ۱۲۰ مشترک روستای گیسوم شهرستان تالش برطرف شد و ۲۴۰ متر لوله گذاری به منظور توسعه شبکه آبرسانی شهر تالش اجرا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه “شورای آب ییلاقات طولارود” شهرستان تالش در محل بخشداری مرکزی برگزار شد.

مدیر امور آب و فاضلاب تالش امروز گفت: در این جلسه مشکلات آب شرب ۶ روستای ییلاقی طولارود بررسی شد.

حامد آذر افزود: شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز با همکاری مراجع قضایی، نصب مخزن ذخیره آب توسط اهالی، ساماندهی سرچشمه ها، پیگیری به منظور تهیه لوله خط انتقال و اجرای شبکه توزیع در این روستاها از مهم ترین مباحث مطرح شده در شورای آب ییلاقات طولارود بود.

وی، با تاکید بر لزوم همکاری شوراهای اسلامی، دهیاران، معتمدین محلی و اهالی ییلاقات طولارود با امور آبفای شهرستان تالش خاطرنشان کرد: در حال حاضر روستاهای شاه رسول بالا و پایین، هرشون دشت، هیومر، چاله خونی، بوستان سر و سیفه برنه بعنوان ییلاقات طولارود از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند.

دیر امور آب و فاضلاب تالش با اشاره به تعمیر و راه اندازی الکتروموتور سانتریفیوژ چاه روستای گیسوم گفت: با انجام این کار، مشترکین این روستا از فشار مناسب آب شرب برخوردار شدند.

حامد آذر، هزینه تعمیر و راه اندازی الکتروموتور چاه روستای گیسوم را افزون بر ۷۸ میلیون ریال اعلام کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب تالش با اشاره به اجرای ۲۴۰ متر لوله گذاری به منظور توسعه شبکه آبرسانی اظهار کرد: در این طرح از لوله های پلی اتیلن در اندازه های مختلف استفاده شده است.

حامد آذر افزود: با توسعه شبکه آبرسانی شهر تالش امکان واگذاری ۳۸ فقره انشعاب جدید آب شرب فراهم شد.

به گفته وی؛ بیش از ۴۵۰ میلیون ریال برای اجرای این طرح هزینه شد.

Share