گزارش تصویری پویش دانشجویی «عیدی به همشهری» در لاهیجان

پویش دانشجویی «عیدی به همشهری» به همت کمیته دانشجویی مجمع خیرین لاهیجان با همکاری انجمن علمی میکروبیولوژی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد. دبیر کمیته دانشجویی مجمع خیرین لاهیجان بیان کرد: در این پویش، به تعداد ۴۰۰ محلول ضدعفونی تولید و بین عموم مردم به ویژه سه قشر پرخطر تاکسیرانها، رفتگران و […]

پویش دانشجویی «عیدی به همشهری» به همت کمیته دانشجویی مجمع خیرین لاهیجان با همکاری انجمن علمی میکروبیولوژی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.
دبیر کمیته دانشجویی مجمع خیرین لاهیجان بیان کرد: در این پویش، به تعداد ۴۰۰ محلول ضدعفونی تولید و بین عموم مردم به ویژه سه قشر پرخطر تاکسیرانها، رفتگران و نانواها توزیع شد.
سال گذشته در همین روزها، برای کرونا موج رسانه ای ایجاد شده بود و اخبار کرونا در صدر اخبار قرارداشت؛ مردم کرونا را جدی می‌گرفتند و مسئولین بیشتر به فکر بودند و تمامی گروه های خیریه و سازمان ها در حال تهیه ی ماسک و الکل بودند.
حسین زاده ادامه داد: در حال حاضر شرایط همانطور می باشد کما اینکه بدتر! متاسفانه خیلی از اقشار آسیب دیده از یاد رفتند؛ هم از نظر وضع معیشتی و هم از نظر حفاظت سلامتی. به همین منظور کمیته دانشجویی مجمع خیرین لاهیجان به عنوان اولین اقدام تصمیم گرفت برای سه قشر پرخطر تاکسیرانها، رفتگران و نانواها که در این روزهای وضعیت قرمز هم مشغول خدمات رسانی به شهرستان هستند، ماسک و الکل به طور رایگان تهیه کند.نکته قابل توجه این پویش، تاثیر توزیع ماسک در افزایش فرهنگ سازی استفاده از ماسک بود.

Share