سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:

کرونا جان ۹۱ نفر دیگر را گرفت | مجموع بیماران به یک میلیون و ۸۷۵ هزار و ۲۳۴ نفر رسید

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۹۱ نفر از هموطنان مبتلا به بیماری کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۲ هزار و ۵۶۹ نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۹۱ نفر از هموطنان مبتلا به بیماری کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۲ هزار و ۵۶۹ نفر رسیده است.

سیما سادات لاری روز سه‌شنبه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۰ فروردین) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۰ هزار و ۲۵۰ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و یک هزار و ۳۹ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۷۵ هزار و ۲۳۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۶۰۸ هزار و ۸۰۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین سه هزار و ۹۵۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۱۲ میلیون و ۷۵۱ هزار و ۳۹۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: هم اکنون ۲۵ شهرستان قرمز و ۵۶ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است. همچنین ۲۷۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۹۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند

Share