کارآفرینی در آلمان

بهترین و مناسب ترین ایده جهت اشخاصی که قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارند « کارآفرینی در آلمان » است.

با ما همراه باشید تا در خصوص کارآفرینی در آلمان الست گروپ توضیحات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

مقدمه

در حال حاضر یکی از شیوه های مهاجرت به کشور جمهوری فدرال آلمان « کارآفرینی در آلمان» است.

در حقیقت دریافت اقامت دائم به عنوان یکی از مزیت های فراوان کارآفرینی در این کشور به حساب می آید که طی آن ابداع فرصت شغلی جهت اشخاص جویای کار و همچنین افزایش درآمد و علاوه براین بالا بردن سرمایه منجر به دریافت اقامت دائم در جمهوری فدرال آلمان می شود. شرکت مشاوره مهاجرتی الست گروپ مفتخر است که به تمامی متقاضیان در خصوص مهاجرت به کشور آلمان به روش کارآفرینی راهنمایی های لازم را ارائه نماید.

کارآفرینی در آلمان و دریافت اقامت

بهترین و مناسب ترین ایده جهت اشخاصی که قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارند « کارآفرینی در آلمان » است. در صورتی که شخص متقاضی به طٌرق مختلف مانند ازدواج، کار و یا تحصیل به این کشور مهاجرت کرده است و از این طریق اقامت قانونی را دریافت نموده، فرد می تواند تقاضای خود را به همراه بیزینس پلن به سازمان مهاجرت آلمان عرضه دهد. بایستی خاطر نشان شد که طرح کسب و کار و یا بیزینس پلن در آلمان اجباری است. برنامه کسب و کار از سوی متخصص در این کشور، بر مبنای داده های ویژه عرضه شده از طریق شخص متقاضی ارائه می گردد. به این ترتیب طرح ارائه شده توسط « وزارت اقتصاد و اتاق بازرگانی و صنایع» مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد تا اعتماد حاصل گردد که برنامه اجرایی الزامات نخست را تخمین می زند. برهمین اساس مقامات مربوطه پرونده شخص متقاضی را برمبنای مواردی که در زیر به آن اشاره می نمایم برآورد می نمایند که عبارتند از:

  •   آزمایش فرد در خصوص یک کارآفرین
  •   میزان سرمایه ای که شما جهت سرمایه گذاری هزینه می نماید.
  •   اثرگذاری بر موقعیت اشتغال، توسعه و سایر موارد دیگر
  •   اثرگذاری شما در ارائه تحقیق و همچنین نوآوری

بر این اساس کارآفرینی در آلمان بایستی از الزامات ذیل برخوردار باشد:

۱)    متقاضیان کارآفرین بایستی یک برنامه کسب و کار قدرتمند با محرک اقتصادی بلندتر داشته باشند.

۲)    سرمایه گذاری مطلوب با یک اندیشه کسب و کار توانمند انجام گیرد و همچنین سرمایه گذاران تجربه کامیاب در سالهای اخیر را کسب کرده باشند.

۳)    این طرح با فراهم کردن تایید و همچنین اعتبار ارزش داشته باشد و بایستی در هر دوران قابل جابجایی باشد.

۴)    تجربیات کسب شده از کارآفرینی از قبل گمان دریافت اقامت در جمهوری فدرال آلمان را به مراتب بیشتر خواهد کرد.

۵)    براساس الزامات یک برنامه کسب و کار نوآفرین باشد، یا به عبارتی عرضه یک محصول و اینکه فعالیت های منحصر به فرد و همچنین نوین به بازار بین المللی.

بنابراین بعد از اینکه مورد تایید واقع گردید، شخص متقاضی میتواند در سریعترین زمان کارآفرینی خود را در جمهوری فدرال آلمان آغاز نماید. اشخاصی که از خارج از این کشور تقاضای کارآفرینی در آلمان را دارند بایستی از قوانین متغیری در این کشور تبعیت نمایند. به این صورت که بایستی از اتاق بازرگانی این کشور گواهینامه اخذ نمایند و همچنین تقاضای شخص به همراه بیزینس پلن از طریق کنسولگری نیز مورد ارزیابی قرار گیرد. نکته حائز اهمیت این است که کارآفرینی در آلمان این امکان را ندارد که به شکل مستقیم شامل شرایط دریافت اقامت سکونت آلمان گردد. شرکت مشاوره مهاجرتی الست گروپ سعی می کند که در این راستا به متقاضیان کارآفرین به این کشور اطلاعات لازم را در این خصوص ارائه دهند.

شرایط کارآفرینی در آلمان

بعضی از شیوه ها و همچنین سرمایه گذاری ها در جمهوری فدرال آلمان منجر به دریافت اقامت شخص متقاضی نمی گردد، بلکه فرد در صورتی می تواند کارآفرینی را به روش سرمایه گذاری انتخاب نماید که از سرمایه اولیه برخوردار باشد و شروط مناسب جهت کارآفرینی را نیز داشته باشد. الزامات نخست جهت کارآفرینی در جمهوری فدرال آلمان مشمول:

۱)    داشتن درخواست مکتوب ۲) برخورداری از گواهینامه کشور مقصد ۳) برخورداری از تمکن مالی و همچنین اثبات آن ۴) اثبات اثر گذاری مثبت بر روی اقتصاد کشور

جهت آغاز کسب و کار و همچنین شیوه های کارآفرینی در این کشور چندین هزار نوع طرح های اجرایی در جمهوری فدرال آلمان موجود است. برخی از مشاغل هستند که می توان با بکارگیری از قدرت و همچنین دارایی شخص متقاضی در این کشور به آن پرداخت و براساس آن اثر مثبتی را بر روی اقتصاد آلمان و علاوه براین اشتغال جهت افراد جویای کار ایجاد کرد.

مزیت های کارآفرینی در آلمان

کارآفرینی در این کشور جهت اشخاصی که قصد مهاجرت به جمهوری فدرال آلمان را دارند امری مهم و ضروری است. از فواید کارآفرینی در آلمان میتوان به:

  •   اقتصاد استوار و پابرجا و همچنین رو به رشد جمهوری فدرال آلمان
  •   ایجاد سرمایه گذاری در کشورهای عضو شنگن باعث سرمایه گذاری در انجمن اروپا می گردد.
  •   ابداع بستر کاری در خور جهت نیروی کار حرفه ایی و همچنین تازه
  •   اخذ وام های دارای بهره کم البته با دارا بودن برنامه های توجیهی مطلوب و شایسته

شایان ذکر است اشخاصی که قصد « کارآفرینی در آلمان» را دارند بایستی برنامه توجیهی درخوری را برای این کشور عرضه دارند که دارای سوددهی بالا و همچنین منفعت بسیاری باشد.

مدارک مورد نیاز جهت کارآفرینی در آلمان

شرکت مشاوره مهاجرتی الست گروپ به افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند مدارک الزامی زیر را به منظور اعمال پروسه کارآفرینی متذکر می شوند که عبارتند از:

–       دارا بودن پاسپورت معتبر

–       برخورداری از یک برنامه کارآفرینی درخور و مناسب

–       کامل کردن فرم درخواستی کسب و کار و یا بیزینس پلان

–       عرضه مدارک کامل تحصیلی

–       عرضه سابقه کاری در کشور آغازین

–       تاییدیه توانایی اشتغال به منظور اشخاص رده سنی بیش از چهل سال

نتیجه گیری

همانطور که توضیح دادیم کارآفرینی در آلمان تنها منجر به دریافت اقامت همیشگی نمی گردد، بلکه بایستی فرد توضیح اقتصادی و همچنین برنامه تجاری قدرتمندی را عرضه دارد. در این زمینه می توانید از خدمات الست گروپ استفاده نمایید.

Share