جانشین فرماندهی انتظامی گیلان تأکید کرد:

ممانعت پلیس گیلان از تردد گروه‌های گردشگری فاقد مجوز

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با گروهای گردشگری در ۲ روز پایانی هفته گذشته خبر داد و گفت: در این راستا از تردد ۳ گروه گردشگری فاقد مجوز جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با گروهای گردشگری در ۲ روز پایانی هفته گذشته خبر داد و گفت: در این راستا از تردد ۳ گروه گردشگری فاقد مجوز جلوگیری به عمل آمد.

سرهنگ حسین حسن‌پور اظهار داشت: در راستای ساماندهی گروه‌های گردشگری فاقد مجوز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۲ روز پایانی هفته گذشته اجرا شد.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی و انتظامی در این مدت با بکارگیری ۵ تیم از تردد ۳ گروه گردشگری فاقد مجوز به تعداد ۶۶ نفر در شهرستان‌های رضوانشهر، ماسال و تالش جلوگیری کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان برخورد با تورهای گردشگری فاقد مجوز در قالب تیم‌های کوهنوردی و اردوها را از دیگر فعالیت‌های نیروی انتظامی برای ساماندهی و افزایش امنیت حوزه گردشگری اعلام کرد و با تاکید بر اینکه توسعه و امنیت مکمل یکدیگر هستند اذعان داشت: امنیت اصلی‌ترین اولویت توسعه گردشگری به شمار می‌رود.

این مقام انتظامی در پایان تامین امنیت گردشگران و مسافران و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت‌های نیروی انتظامی قلمداد کرد، افزود: طرح برخورد گروه‌ها و تورهای گردشگری فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

Share