تحقق وعده ای دیگر؛

مرحله اول واکسیناسیون پاکبانان شهر رشت آغاز شد+ تصاویر

با پیگیری‌های مستمر شهردار رشت و نگاه مثبت مسئولان ستاد استانی مقابله با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی گیلان، وعده‌ای دیگر محقق گردید و مرحله اول واکسیناسیون پاکبانان شهر رشت در برابر کرونا ویروس آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امروز (یکشنبه، ۸ فروردین) پس از هماهنگی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته توسط سید محمد احمدی، شهردار رشت با ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و همچنین دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مرحله اول طرح واکسیناسیون پاکبانان شهر رشت در مقابل بیماری کووید ۱۹ آغاز شد.

شهردار رشت در این خصوص گفت: بدون شک پاکبانان جزو اقشار زحمت‌کش و خدوم جامعه محسوب می‌شوند که به جهت نوع خدمت خود، بیش‌تر در معرض پسماندهای عفونی و آلوده قرار دارند، اما با تمام این‌ها، لحظه‌ای فعالیت این عزیزان متوقف نشد.

احمدی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون شاهد خدمات بی‌دریغ پاکبانان در سطح شهر رشت بوده‌ایم عنوان کرد: خوشحالم که پیگیری‌هایم جهت در اولویت قرار دادن واکسیناسیون پاکبانان نتیجه داد و در همین جا لازم می‌دانم از مسئولان استانی ستاد مقابله با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی گیلان قدردانی کنم.

شهردار رشت در پایان ضمن تشکر از مساعدت‌های ستاد مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: امیدوارم با اجرای مرحله نخست واکسیناسیون، خطر ابتلاء به ویروس کرونا از قشر خدوم پاکبانان رخت ببندد و با گسترده‌تر شدن اجرای این طرح در سطح جامعه، شهروندان نیز بتوانند مجددا به زندگی عادی خود و روزهای خوب برگردند.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، مرحله اول واکسیناسیون پاکبانان شهر رشت امروز در مرکز بهداشت شماره ۶ شهید ابراهیم‌نژاد واقع در خیابان توحید آغاز شد.

Share