طی حکمی از سوی فرماندار رضوانشهر؛

مدیر روابط عمومی و تشریفات فرمانداری رضوانشهر منصوب شد

طی حکمی از سوی محمود قاسمی فرماندار رضوانشهر، «ارشاد ره انجام» با حفظ پست سازمانی به عنوان مدیر روابط عمومی و تشریفات فرمانداری رضوانشهر منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی محمود قاسمی فرماندار رضوانشهر، مدیر روابط عمومی و تشریفات فرمانداری منصوب شد.

بر اساس این حکم «ارشاد ره انجام» با حفظ پست سازمانی به عنوان مدیر روابط عمومی و تشریفات فرمانداری رضوانشهر منصوب شد.

در حکم صادره آمده است: نظر به توانمندی، پشتکار و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ پست سازمانی به عنوان مدیر روابط عمومی و تشریفات فرمانداری شهرستان رضوانشهر منصوب می‌شوید.

روابط عمومی به عنوان پیشخوان فرمانداری وظیفه اطلاع رسانی، انتقال نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم به مسئولان و انعکاس شایسته فعالیت‌ها را برعهده دارد.

بنابراین انتظار می‌رود با ارتباط موثر و مطلوببا معاونین، بخشداران، مدیران شهرستانی، کارشناسان به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان و تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت رسانه ها، ارباب جراید، خبرگزاری‌ها و فضای مجازی نسبت به انعکاس مطلوب و صحیح رویدادهای پیرامونی و اتفاقات درون سازمانی، شاهد شکوفایی، بالندگی و پویایی روابط عمومی باشیم.

امید است با اتکال به خداوند متعال، در راستای تحقق اهداف نطام مقدس جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله موفق و موید باشید.

ناگفته نماند ره انجام یکی از نیروهای وزارت کشور در فرمانداری رضوانشهر با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت می‌باشد.

Share