یک تصمیم ناگهانی؛

قطع همکاری سپیدرود رشت با حق شناس؛ نظرمحمدی سرمربی سپیدرود شد

با اعلام قطع همکاری باشگاه سپیدرود رشت با سهیل حق شناس، علی نظرمحمدی از سوی مدیرعامل این باشگاه، به سمت سرمربی این تیم برای هدایت سپیدرود در نیم فصل دوم لیگ دسته دوم انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ظهر امروز پس از جلسه سید مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود و علی نظرمحمدی در دفتر باشگاه، نظرمحمدی به عنوان سرمربی باشگاه سپیدرود انتخاب شد.

نظرمحمدی پیش از این نیز سرمربیگری سپیدرود را در سال‌های گذاشته برعهده داشت و موفق شد با این تیم از لیگ دسته دوم به دسته اول و لیگ برتر صعود کند و یک نیم فصل هم در لیگ برتر هدایت سپیدرود را برعهده داشت و به جز سپیدرود دو فصل در لیگ دسته اول در تیم خونه به خونه و رایکا بابل حضور داشت.

وی فصل گذشته لیگ دسته اول را با سپیدرود آغاز کرد و در هفته سیزدهم در حالی که این تیم در رده دوازدهم قرار داشت، جای خود را به نادر دست نشان داد و نیم فصل در حالی راهی رایکا بابل شد که این تیم در رتبه ماقبل آخر لیگ دسته اول جای داشت و در پایان فصل نظرمحمدی موفق شد علی رغم بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، رایکا را در رتیه سیزدهم در لیگ دسته اول حفظ کند.

بنابراین گزارش انتخاب علی نظرمحمدی به منزله قطع همکاری باشگاه سپیدرود با سهیل حق‌شناس محسوب می‌شود و طبق اعلام مدیرعامل سپیدرود طی چند روز آینده اسامی کامل اعضای کادرفنی اعلام خواهد شد.
قطع همکاری باشگاه سپیدرود با حق شناس: نظرمحمدی سرمربی سپیدرود شد.

Share