دیارمیرزا گزارش می دهد؛

علی اوسط اکبری مقدم مدیرعامل منطقه آزاد انزلی می شود؟!

درحالیکه طی روزهای اخیر شاهد موج حمایت فعالان اقتصادی و برخی نمایندگان مجلس از ادامه فعالیت نقوی در منطقه آزاد هستیم که از سوی دیگر نیز جریانی به همان قدرت به دنبال انتخاب فردی جدید به عنوان مدیرعامل سازمان است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دوره سرپرستی مهدی نقوی در منطقه آزاد انزلی درحالی به ۳ ماه نزدیک می شود که این روزها زمزمه ها مبنی بر انتخاب علی اوسط اکبری مقدم به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد انزلی شدت گرفته است.

پانزدهم بهمن ۹۹ بود که به یکبار خبر عزل محمدولی روزبهان از مدیرعاملی منطقه آزاد انزلی آنهم پس حدود ۱۴ ماه حضور در این سازمان رسانه ای شد. پس از آن با حکم  دبیر شورایعالی مناطق آزاد، سیدمهدی نقوی که تجربه سالها حضور در این سازمان را دارد به عنوان سرپرست منطقه آزاد انزلی انتخاب شد.

درحالیکه طی روزهای اخیر شاهد موج حمایت فعالان اقتصادی و برخی نمایندگان مجلس از ادامه فعالیت نقوی در منطقه آزاد هستیم که از سوی دیگر نیز جریانی به همان قدرت به دنبال انتخاب فردی جدید به عنوان مدیرعامل سازمان است تا جایی که حواشی این تغییرات به فضای مجازی نیز رسیده است.

اما علی اوسط اکبری مقدم که از او به عنوان گزینه جدی مدیرعاملی منطقه آزاد انزلی نام برده می شود از جمله مدیران شناخته شده و باتجربه استان است که تجربه سالها حضور در عرصه های مدیریتی را در کارنامه کاری خود دارد. از معاونت شهرداری رشت و مدیرکل نوسازی مدارس گرفته تا معاونت عمرانی استانداری گیلان. اما شاید حضور در راس مدیرعاملی منطقه آزاد انزلی پایان بخش عمر مدیریتی (باتوجه به سن بازنشستگی)چهره ای باشد که هم ارتباط بسیار خوبی با جبار کوچکی نژاد نماینده ادوار رشت در مجلس شورای اسلامی دارد و هم ارتباط خوبی با محمدباقر نوبخت معاون گیلانی رئیس جمهوری که طی سالهای اخیر همواره نقش مهمی در انتخاب مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی داشته است.

اما پس از حضور احتمالی اوسط مقدم در منطقه آزاد انزلی برخلاف برخی اخبار مبنی بر اینکه یک گزینه غیربومی به معاونت عمرانی استانداری گیلان خواهد رسید به نظر نمی رسد چندان درست باشد زیرا از مدتها پیش ریل گذاری لازم برای حضور سیروش شفقی در این سمت فراهم شده است. درست از همان زمان که سیروس شفقی از فرمانداری شهرستان لنگرود به دفتر فنی استانداری گیلان کوچ کرد تا تنها یک قدم با معاونت عمرانی فاصله داشته باشد.

در هر صورت هرآنچه گفته شد تا زمانی که حکم انتصابی صادر نشود تنها یک گمانه زنی رسانه ای است.

Share