رئیس پلیس فتا گیلان تشریح کرد:

راه‌های افزایش امنیت کیف پول دیجیتال

سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر، رئیس پلیس فتا استان گیلان اظهار داشت: کاربران صرافی‌های ارز دیجیتال حتما از یک ایمیل منحصر به فرد و رمز قوی استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس فتا استان گیلان به فراگیر شدن استفاده از ارزهای دیجیتال اشاره کرد و گفت: با توجه به این موضوع نیازمندی کاربران به راه‌های افزایش امنیت کیف پول دیجیتال بیشتر از گذشته احساس می‌شود.

سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر اظهار داشت: کاربران صرافی‌های ارز دیجیتال حتما از یک ایمیل منحصر به فرد و رمز قوی استفاده کنند.

وی افزود: به هیچ عنوان ایمیل و شماره تلفنی را که با آن در صرافی ارزهای دیجیتال عضو شده‌اید در شبکه‌های اجتماعی در معرض دید عموم قرار ندهید.

رئیس پلیس فتا استان گیلان تصریح کرد: حتماً از یک شماره و ایمیل متفاوت با شبکه‌های اجتماعی خود برای عضویت در صرافی‌ها و کیف پول دیجیتال استفاده کنید.

این مقام انتظامی به فراگیر شدن استفاده از ارزهای دیجیتال اشاره کرد و گفت: با توجه به این موضوع نیازمندی کاربران به راه‌های افزایش امنیت کیف پول دیجیتال بیشتر از گذشته احساس می‌شود.

وی یادآور شد: هک‌کردن یک اکانت ایمیل بهترین روش مجرمان سایبری برای دستیابی به اطلاعات شما است، بنابراین از امنیت پسورد انتخابی و احراز هویت دو مرحله‌ای ایمیل حتماً استفاده کنید.

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان گفت: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مرکز فوریت‌های سایبری با ما در میان بگذارند.

Share