فرماندار آستارا خبر داد:

ثبت نام ۳۱۱ نفر در شورای روستاهای بخش مرکزی و لوندویل آستارا

فرماندار آستارا از ثبت نام ۳۱۱ داوطلب برای شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا در بخش‌های مرکزی و لوندویل شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عباس صابر اظهار کرد: در مدت یک هفته ثبت نام از داوطلبین انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا ۳۱۱ نفر در بخش‌های مرکزی و لوندویل شهرستان آستارا نام‌نویسی کردند.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۲۱۸ نفر در روستاهای بخش مرکزی و ۹۳ نفر در روستاهای بخش لوندویل داوطلب ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا شدند، افزود: ثبت نام حضوری از داوطلبین روستاهای بخش مرکزی در فرمانداری آستارا و روستاهای بخش لوندویل نیز در بخشداری این بخش انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۶۲ داوطلب به صورت حضوری و مابقی داوطلبان به صورت غیرحضوری ثبت نام کردند، افزود: از تعداد افراد ثبت نام کننده ۱۳ نفر زن هستند که ۱۰ نفر در بخش مرکزی و ۳ نفر در بخش لوندویل ثبت نام کرده اند.

نماینده عالی دولت در آستارا ادامه داد: با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا از ساعت هشت صبح روز دوشنبه (۱۶ فروردین) آغاز شد و تا شب گذشته ادامه داشت، گفت: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، روز ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اصول و قوانین و همچنین پایبندی به چهار رکن اصلی انتخابات یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت خاطرنشان کرد: برگزاری یک انتخابات با شکوه و پرشور پشتوانه قوی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه باید با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها و گروه‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی دقیق و امیدآفرینی در جامعه زمینه و بستر انتخاباتی پر شور و آگاهانه با مشارکت حداکثری را در جامعه فراهم کنیم.

Share