سیزده ای که برای راننده پراید بدر نشد

تصادف خونین در محور لاکان رشت؛ یک کشته و ۸ مصدوم

تصادف شدید خودروی پراید با مینی بوس در ساعت ۳۰ : ۶ صبح امروز در محور لاکان به رشت منجر به مرگ راننده ۴۰ ساله سواری پراید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،تصادف شدید خودروی پراید با مینی بوس در ساعت ۳۰ : ۶ صبح امروز در محور لاکان به رشت منجر به مرگ راننده ۴۰ ساله سواری پراید شد.

این حادثه در ساعت ۶:۲۸ صبح امروز ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد و سریعا ۴ آتش نشان بهمراه یکدستگاه خودروی نجات به محل حادثه واقع در جاده لاکان بعد از ریل راه آهن اعزام شدند.

شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: شدت تصادف موجبات محبوس شدن و فوت راننده پراید همچنین مصدومیت ۸ سرنشین مینی بوس را فراهم کرد.

وی با اشاره به ایمن سازی و تلاش تیم عملیات برای خارج کردن راننده فوت شده از خودرو ادامه داد: ۸ مصدوم این حادثه، توسط تیم اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

همین گزارش حاکی است: مینی بوس از شهر صنعتی به سمت رشت و پراید بلعکس در حال حرکت بودند که حوالی پیچ شادکام بعللی با یکدیگر برخورد داشتند.

همچنین سرهنگ امیر طالبی گفت: برابر بررسی های به عمل آمده انحراف به چپ راننده پراید علت وقوع این حادثه بوده است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان اظهار داشت: با توجه به دوطرف بودن محور لاکان به رشت و مشکلات ترافیکی متعدد آن، این محور جزء معابر پر تصادف و خطرناک شهر رشت است.

Share