با تصمیم مدیرعامل باشگاه؛

با استعفای سرمربی چوکای تالش موافقت شد | سلمان تاج ‌دار سرمربی موقت شد

پس از استعفای علی لطیفی سرمربی تیم چوکای تالش در پایان مسابقه این تیم در هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور؛ مدیرعامل باشگاه چوکا استعفای علی لطیفی را قبول کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صداوسیما، مدیرعامل باشگاه چوکا استعفای علی لطیفی را قبول کرد.

پس از استعفای علی لطیفی سرمربی تیم چوکای تالش در پایان مسابقه این تیم در هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور که با شکست ۳ بر یک چوکا برابر استقلال خوزستان همراه بود، مدیران باشگاه چوکای تالش جلسه‌ای فوری برای رسیدگی به شرایط کادر فنی و تصمیم گیری در این خصوص را تشکیل دادند و در نهایت با درخواست این مربی برای پایان همکاری و استعفا موافقت شد.

صحبت در مورد گزینه‌های هدایت چوکا در ادامه فصل، از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه مدیران باشگاه بود و قرار بر این شد تا انتخاب سرمربی بعدی و حضور او در تمرینات، سلمان تاج دار که یکی از دستیاران علی لطیفی بود، هدایت تیم را برعهده بگیرد.

مدیران باشگاه چوکا فعالیت زیادی در پنجره نقل و انتقالاتی لیگ یک داشتند و با جذب چند بازیکن جوان و با تجربه، سبزپوشان تالشی را برای ادامه حضور در رقابت‌های لیگ یک تقویت کردند ولی شکست یک بر صفر در شهرآورد گیلان مقابل ملوان و سپس ناکامی برابر استقلال خوزستان در هفته بیستم سبب شد تا علی لطیفی خودش در پایان این مسابقه با بازیکنان تیم خداحافظی کند و در گفتگو با رسانه‌ها به صورت رسمی انصراف خود را از ادامه حضور در باشگاه چوکای تالش اعلام کرد.

تیم فوتبال چوکا در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر ۳۰ فروردین در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف گل ریحان البرز خواهد رفت.

Share