در جلسه شورای اداری؛

اعلام برنامه های عملیاتی منطقه آزاد انزلی در تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها

جلسه شورای اداری سازمان به ریاست مهندس سید مهدی نقوی سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی و با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نخستین جلسه شورای اداری سازمان به ریاست مهندس سید مهدی نقوی سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی و با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران سازمان برگزار شد.

در این نشست سرپرست سازمان با تبریک سال نو، اجرای شعار سال جاری مقام معظم رهبری یعنی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها را مهمترین اولویت کاری سازمان متبوع خود بیان کرد و خواستار عزم جدی تمام بخش‌های سازمان به منظور اجرای این راهبرد به منظور افزایش ظرفیت‌های صادراتی و رونق فضای کسب و کار از طریق احصاء مسایل سرمایه گذاران منطقه با ایجاد کارگروه رفع مشکلات پیش رو با حضور دستگاه‌های اجرایی استانی و کشوری اعلام کرد.

در ادامه اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیریت‌های سازمان به بیان نقطه نظرات خود درخصوص تحقق راهبرد سال جاری پرداخته و در پایان اعضای شورای معاونین و مدیران سازمان با حضور در تعدادی از واحدهای تولیدی-صنعتی منطقه از نزدیک در جریان برخی مسائل و مشکلات پیش‌روی قرار گرفتند.

گفتنی است منطقه آزاد انزلی دارای دو شهرک صنعتی و ۱۵۰ واحد تولیدی در حوزه‌های مختلف است که در این شرکت‌ها بالغ بر چهار هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می‌باشند.

Share