پس از تغییرات در هیات مدیره؛

احتمال بازگشت رافت به شهرداری آستارا‌ | کارگر: مشکلات مالی‌ باشگاه حل شد

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا در رابطه با انتخاب سرمربی جدید این تیم عنوان داشت: ما برای همکاری مجدد با پایان رافت سرمربی سابق ابراز تمایل داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی کارگر در رابطه با آخرین شرایط این باشگاه و نگرانی های هوادارن و مردم آستارا در رابطه با شرایط تیم فوتبال شهرداری آستارا عنوان داشت: با تغییرات صورت گرفته در بدنه هیئت مدیره باشگاه و انتخاب و انتصاب آقایان صمد آرمان به عنوان عضو جدید هیئت مدیره و شایان پویا به عنوان رئیس هیئت مدیره و با تلاش های صورت گرفته از سوی هیئت مدیره باشگاه و تامین منابع مالی تمامی مشکلات مالی باشگاه تا پایان فصل برطرف شده و تیم شهرداری آستارا تا پایان فصل جاری مسابقات لیگ یک هیچ گونه دغدغه مالی نخواهد داشت.

کارگر ادامه داد: پس از تامین منابع مالی ۲۰ درصد از قرارداد اعضای تیم را پرداخت کرده و مجموع دریافتی آنها را به ۵۰ درصد رساندیم و در تلاش هستیم امکانات حداکثری را برای موفقیت تیم در نیم فصل دوم فراهم کنیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا در خصوص جذب اسپانسر نیز بیان داشت: تلاش های زیادی برای جذب اسپانسر صورت دادیم اما متاسفانه این تلاش ها ثمری نداشت و نتوانستیم اسپانسری را جذب کینم چرا که با توجه به جلساتی که در شهرهایی به مانند تهران، رشت و تبریز برگزار کردیم پیشنهاد جالبی در بحث اسپانسرنیگ به باشگاه ارائه نشد و در حال حاضر تیم را فقط با حمایت های هیئت مدیره اداره می کنیم.

وی ادامه داد: تا زمانی که پایان رافت در جمع ما حضور داشت هر لحظه امکان مرتفع شدن مشکلات بود اما متاسفانه این مشکلات حل نشد و پس از استعفای و جدایی وی این مشکلات برطرف شد.

کارگر ادامه داد: ما دوست نداشتیم رافت از تیم جدا شود اما شرایط به گونه ای شد که ایشان از هدایت تیم استعفاء دادند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا در رابطه با انتخاب سرمربی جدید این تیم عنوان داشت: ما برای همکاری مجدد با پایان رافت سرمربی سابق ابراز تمایل داریم و در همین راستا برای بازگشت ایشان با وی صحبت هایی انجام دادیم که مقرر شد ظرف ۲۴ ساعت آینده پاسخ نهایی را به ما بدهند. البته ما امیدوار به بازگشت ایشان هستیم چرا که مربی موفق بوده و نتایج خوبی را نیز کسب کردند اما در صورتی که پاسخ ایشان برای بازگشت به تیم منفی باشد ما مجبور هستیم گزینه های دیگر را مورد بررسی قرار داده و با آنها وارد مذاکره شویم.

کارگر در ادامه صحبت هایش بیان کرد: به جز یک الی دو بازیکن که دچار مصدومیت شده و یا در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته اند، تمامی بازیکنان به تمرینات بازگشته اند و با قدرت به کارشان ادامه می دهند.

وی افزود: از لحاظ مالی با مشکلات زیادی روبرو شده و پشت سر گذاشتیم و حتی خود بنده دو بار استعفاء دادم که با آن موافقت نشد. برای حل مشکلات مالی شهرداری آستارا با مزایده اقدام به فروش سهام باشگاه کرد اما متاسفانه در آنجا شرکت کننده ای حضور پیدا نکرد.

کارگر در پایان در خصوص عملکرد باشگاه شهرداری آستارا در نقل و انتقالات نیم فصل و لیست خروجی این تیم گفت: تمام بازیکنان تیم به جزء بازیکنانی که در لیست خروجی سرمربی تیم حضور داشت سعی کردیم حفظ کنیم. در بحث خروجی اگر دقت کنید سایر تیم ها چندین خروجی داشتند که ما فقط از بین بازیکنان اصلی آرش افشین را از دست دادیم که در بحث این بازیکن نیز ما رضایت نامه او را برای حضور در تیم لیگ برتری صادر کرده بودیم اما او به یک تیم لیگ یکی پیوست.

Share