سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:

کرونا جان ۱۷۲ نفر دیگر را در ایران گرفت | ۸۸ شهرستان در وضعیت قرمز هستند

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۱۷۲ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۶۳ هزار و ۳۳۲ نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیما سادات لاری روز دوشنبه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۶ فروردین) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳ هزار و ۸۹۰ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۴۸ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۹۴۵ هزار و ۹۶۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون یک میلیون و ۶۵۸ هزار و ۹۷۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین چهار هزار و ۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۱۳ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۷۰۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: هم اکنون ۸۸ شهرستان قرمز و ۱۳۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است. همچنین ۱۹۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

Share