شهردار رشت: استقبال شهرداری رشت از ارزیابی عملکرد این مجموعه توسط شهروندان

پاکبانان نمونه شهر رشت تجلیل شدند | تعامل و همکاری دوسویه شهرداری و نیروهای پاکبانان

شهردار رشت با بیان اینکه نظرسنجی از مردم در حوزه‌های مختلف عملکرد شهرداری، راهکاری اثربخش به جهت رسیدن به استانداردهای توسعه شهری است گفت: شهرداری از ارزیابی عملکردش توسط مردم استقبال کرده و برای آن ارزش قائل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «سید محمد احمدی شهردار رشت» امروز (سه‌شنبه ۱۷ فروردین) در جلسه تجلیل از پاکبانان نمونه شهر رشت گفت: شهرداری رشت از سنجش و ارزیابی عملکردش در حوزه‌های مختلف  توسط مردم استقبال می‌کند.

شهردار رشت کسب رضایت مردم را هدف شهرداری به عنوان سازمانی خدمتگزار اعلام کرد و افزود: به اعتقاد من اگر امتیازی به پاکبانان عزیز داده می‌شود همانند این است که شهرداری رشت امتیازی کسب کرده و به بیان دیگر مجموعه خدماتی که توسط این دسته از نیروهای زحمتکش ارائه می‌گردد برای ما بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

احمدی با بیان اینکه باید در جهت کاهش زباله و تفکیک آن از مبداء به اقدامات آموزشی پرداخت تصریح کرد: یکی از بدیهی‌ترین مسائلی که مردم، شهرداری را با آن ارزیابی می‌کنند و عملکردش را مورد سنجش قرار می‌دهند بحث نظافت و پاکیزگی شهر، جمع‌آوری و ساماندهی و دفن اصولی زباله است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش جمعیت شهر رشت  تولید زباله نیز روز به روز در حال افزایش است عنوان کرد: قصد دارم تا زمانی که شهردار رشت هستم در درجه نخست نگاهم به پاکبانان عزیز باشد و بتوانم به نحو درست از حق و حقوق این قشر خدوم دفاع کنم.

شهردار رشت تعامل و همکاری دوسویه شهرداری و نیروهای پاکبانان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: تلاش داریم در سایه این همدلی و مشارکت، نسبت به پرداخت  مطالبات پاکبانان که از گذشته باقی مانده است اقدام کنیم.

احمدی افزایش مشارکت مردم و شهروندان در اموری مانند انتخاب پاکبانان نمونه را راهکاری انگیزشی برای داشتن شهری زیباتر و بهتر دانست و اضافه کرد: ما از ارزیابی عملکرد شهرداری رشت در حوزه‌های مختلف توسط مردم استقبال کرده و برای آن ارزش قائلیم.

وی با بیان اینکه زباله‌های بالغ بر ۳۰۰هزار خانوار توسط نیروهای پاکبان شهرداری رشت جمع‌آوری می‌‌شود افزود: اگر مردم پاکبانان نمونه شهر رشت را انتخاب کرده‌اند نشان می‌دهد حتما این نیروها در انجام وظیفه شان مزیت  خاصی داشته‌اند.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، مدتی قبل به ابتکار سازمان مدیریت پسماند برای انتخاب پاکبانان نمونه توسط شهروندان در محلات شهر رشت نظر سنجی برگزار شد.

لازم به ذکر است امروز در حضور شهردار رشت از پاکبانان نمونه شهر رشت قدردانی به عمل آمد.

Share