در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها:

مجتمع بزرگ تولیدی زیر ساخت؛ پشتیبان تولید پوشاک کشور خواهد بود

نخستین مرکز تخصصی صنایع پوشاک ایران، با زیر بنایی بالغ بر ۷۰۰۰ متر مربع در ۳ طبقه، در شهرک صنعتی شماره ۲ منطقه آزاد انزلی، ظرفیت اشتغالزایی مستقیم برای ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند، اولین و بزرگترین مجتمع تولیدی – صنعتی و کارگاهی پوشاک شمال کشور در سالی که مزین به شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است در منطقه آزاد انزلی به بهره برداری می‌رسد.

براین اساس نخستین مرکز تخصصی صنایع پوشاک ایران، با زیر بنایی بالغ بر ۷۰۰۰ متر مربع در ۳ طبقه، در شهرک صنعتی شماره ۲ منطقه آزاد انزلی، ظرفیت اشتغالزایی مستقیم برای ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

مدیران هپی لند هدف از تاسیس چنین مجموعه‌ای را حمایت از کسب و کارهای ملی و صنایع داخلی در قالب ایجاد اولین زیست بوم تخصصی صنایع پوشاک با مشارکت تولید کنندگان حوزه پوشاک در کشور دانسته اند.

گفتنی است، مجتمع تولیدی زیر ساخت از پروژه‌های عمرانی مربوط به هلدینگ هپی لند بوده و مقرر شده است که این مجموعه با حمایت از شرکتهای متقاضی در زمینه‌های آموزش الگوسازی؛ مشاوره چیدمان خط، برندسازی، خدمات چاپ، گل دوزی، شست، سفارش کار و خرید، خدمات دکمه و مادگی مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی یاری رسان آنان باشد.

بنابراین گزارش، هلدینگ سرزمین شاد، به عنوان صادر کننده و کار آفرین نمونه صنعت پوشاک کشور، تاکنون موفق به دریافت گواهینامه‌های متنوع ملی و بین المللی شده است.

شایان ذکر است بهره مندی از مزایا و معافیت‌های قانونی، زیرساخت‌های متنوع بندری، حمل و نقلی و نزدیکی به بازارهای مصرف حوزه خزر و اوراسیا؛ موحب کاهش هزینه تمام شده و رقابتی شدن محصولات تولید-صادراتی در منطقه آزاد انزلی و نخستین زیست بوم تخصصی صنایع پوشاک، می‌شود.

Share