فرماندار لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا؛

سفرهای نوروزی یکی از دلایل قرمز شدن وضعیت لنگرود | ایستگاه های پمپاژ تعمیر نشده است

علیرغم هماهنگی‌های لازم برای ساخت سر دهنه ها و تلاش بخشداران، شهرداران و دهیاران متاسفانه ایستگاه های پمپاژ هنوز تعمیر نشده و مسیرهای آبرسانی را تمیز نکرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رحیم حیدری در حاشیه بازدید از کانال های آب شهرستان در گفتگو با دیارمیرزا در مورد آخرین وضعیت این شهرستان در زمینه بیماری کرونا گفت: قرمز شدن رنگ کرونایی لنگرود دلایل مختلفی داشت که یکی از این دلایل سفرهای نوروز بود که سبب شد شهرستان لنگرود به وضعیت قرمز برسد.

فرماندار شهرستان لنگرود گفت: بنده معتقد هستم همان طور که در گذشته شرایط قرمز را به زرد تبدیل کردیم این بار نیز با آرامش و همکاری همه مسئولان و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف و مردم به شرایط عادی برمی گردیم.

حیدری افزود: محدودیت‌های تردد و تجمع در کنار کاهش زمان کار اصناف و بازار با وضعیت قرمز در شهرستان لنگرود بیشتر خواهد شد که نیازمند همکاری و تلاش عموم مردم و اصناف و مسئولان هستیم تا این بیماری را در شهرستان کنترل کنیم.

فرماندار شهرستان لنگرود در مورد آخرین وضعیت آبرسانی کشاورزی در فصل زراعی گفت: علیرغم هماهنگی‌های لازم برای ساخت سر دهنه ها و تلاش بخشداران، شهرداران و دهیاران متاسفانه ایستگاه های پمپاژ هنوز تعمیر نشده و مسیرهای آبرسانی را تمیز نکرده اند.

وی با اشاره به این مطلب که برخی از این مسیرها خارج از حوزه شهرستان قرار دارند گفت: از جمله مسیر نهر زاکله بر و سیفون لاشیدان دارای گرفتگی ۲۰ ساله است که در این باره جلسه‌ای با مدیر عامل آب منطقه‌ای داشتیم و قرار شده بود در ۱۰ روز گذشته به این کار رسیدگی شود اما در بازدیدی که امروز داشتیم هنوز هیچ اقدام عملی صورت نگرفته و متاسفانه با رها سازی آب در این مسیر در بالادست این سیفون و آب لبریز می شده در حالی که پایین دست آن شهرستان لنگرود قرار دارد که در تامین آب دچار مشکل خواهد بود.

Share