پرویز محمدنژاد در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد؛

خرابکاری در نطنز به روایت نماینده لنگرود | به هرگونه حرکت خصمانه باید پاسخ بدهیم

نماینده لنگرود در مجلس با بیان اینکه اراده نظام بر این است که خسارات وارد آمده جبران شود و کار با شتاب بیشتری پیش برود، گفت: به هرگونه حرکت خصمانه باید پاسخ بدهیم و رجزخوانی اسرائیل نیز وهم خیالی است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با دیارمیرزا در رابطه با خرابکاری در سایت اتمی نطنز، گفت: هنگام تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و خروج ایران از پروتکل الحاقی اعلام شد که سایت اتمی نطنز چه به لحاظ زیرساختی و منطقه جغرافیایی از جایگاه پایین‌تر امنیتی نسبت به فردو قرار دارد.

پرویز محمدنژاد با اشاره به خرابکاری‌های پیشین نیز، اظهار داشت: تمام این مسائل بحث ایمنی این پایگاه را برای ما مطرح کرده بود.

وی با بیان اینکه چنین اتفاقی در گذشته نیز صورت گرفته بود، افزود: ولتاژ برق را به حدی تنظیم کردند که منجر به رزونانس در موتور سانتریفیوژ و از بین رفتن تاسیسات فرقی شد.

نماینده لنگرود در مجلس با بیان اینکه اراده نظام بر این است که خسارات وارد آمده جبران شود و کار با شتاب بیشتری پیش برود، گفت: به هرگونه حرکت خصمانه باید پاسخ فوری بدهیم و رجزخوانی اسرائیل نیز وهم خیالی است.

محمدنژاد با بیان اینکه سانتریفیوژهای آسیب دیده از نسل آی آر ۱ بودند، گفت: دولت مترصد این است که نسل جدید سانتریفیوژها را جایگزین کند.

Share