درخشش کارگردان گیلانی در جشنواره خارجی؛

حضور مهرداد بخشی با فیلم کوتاه “کات” در جشنواره فیلم اسیا

فیلم کوتاه «کات» به کارگردانی «مهردادبخشی» بازیگر و کارگردان تاتر گیلان، برگزیده جشنواره فیلم اسیا (Awff) شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فیلم کوتاه «کات» به کارگردانی «مهردادبخشی» بازیگر و کارگردان تاتر گیلان، برگزیده جشنواره فیلم اسیا (Awff) شد.
در خلاصه داستان این فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای که سال ۲۰۱۹ در یک لوکیشن ثابت تولید شده آمده که: داستان در زمان ضبط یک فیلم میگذرد و درباره رابطه در حال فروپاشی بین یک زوج است.
کارگردان و منشی صحنه درباره انچه جلوی دوربین در حال رخ دادن است گفتگو میکنند و تمام گفتگوی انها ارتباط مستقیمی با رابطه انها با یکدیگر دارد.

جشنواره فیلم اسیا (Awff) با هدف معرفی کارگردانان و استعدادهای آسیا و تقویت روابط بین فیلمسازان آسیایی و هالیوودی تلاش میکند و در لس انجلس کشور آمریکا برگزار می‌شود.
فیلم کوتاه «کات» پیش از این برگزیده جشنواره diy امریکا شده بود و در جشنوارهای خارجی riati&sabina و river ایتالیا – shorts استرالیا، جشنواره‌های brain wash (اوکلند) slam (فیلادلفیا) Anaheimوqueenpalm (کالیفرنیا)
(هوستون) extremely twin river (کارولینای شمالی) – امریکا و falcon انگلستان – kalmthut بلژیک – Athens یونان – busho مجارستان – hkfaiff هنگ کنگ kala – هند و چندین جشنواره دیگر به نمایش درآمده است.
دیگر عوامل این فیلم عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: مهردادبخشیبازیگران: مهردادبخشی، نیلوفرپورمهدی، غزل نوحی- مدیرفیلمبرداری: مازیاربهروز – صدابردار: هادی سلیمانزاده- طراح گریم: علی کاظمی
دستیارکارگردان محمد رستم‌زاد – مدیرتولید: علی زر ابادی- تهیه کننده: مهرداد بخشی
و با سپاس از مهرداد هنرمند، مهدی شایان، مجیدپتکی، بهرام امانی و بهرام طالب سربازی
لازم به توضیح است که مهرداد بخشی جزو چهره‌های جوان و شناخته شده تئاتر استان گیلان است که در کارنامه خود چند فیلم کوتاه هم دارد.

Share